De la diamante la cosmetice: Povestea a două femei care au redefinit succesul în afaceri, Alexandra Gherman şi Tiana Momirov

De Oana Vacarusi.
Publicat pe 17.03.2025 la 15:08
Actualizat pe 17.03.2025 la 15:08
Într-o lume a antreprenoriatului din ce în ce mai competitivă, oameni pasionați și determinați reușesc să își transforme visele în realitate prin muncă, viziune și networking.

captura Antena Stars
- Antena Stars a pătruns în lumea luxului și a fost invitată la unul dintre cele mai extravagante evenimente de modă, Paris Fashion Week
- Povestea a două femei care au redefinit succesul în afaceri, Alexandra Gherman şi Tiana Momirov
Povestea a două femei care au redefinit succesul în afaceri, Alexandra Gherman şi Tiana Momirov
Oana și Eduard Irimia au fost cei care au sprijinit echipa „Visul românesc-Succes internațional” să descopere locurile fascinante din Paris, dar și poveștile inspiraționale ale oamenilor care merită auziți. Cu ajutorul lor, Antena Stars a pătruns în lumea luxului și a fost invitată la unul dintre cele mai extravagante evenimente de modă, Paris Fashion Week. „Noi nu facem parte din lumea fashionului. Noi demonstrăm că prin networking, oriunde, nu contează domeniul, prin astfel de evenimente, poți contacta și reuși ca brandul tău să strălucească la nivel global. […] În momentul când ai oameni care inspiră alți oameni în diverse domenii, asta e provocarea, iar networkingul generează relații.”, a declarat Eduard Irimia.
Alexandra Gherman, supranumită „Regina Diamantelor” din România, ne-a acordat un interviu în exclusivitate și ne-a împărtășit ce înseamnă viața printre diamante și bijuterii. Declară că și-a atins apogeul carierei sale după 15 ani de muncă asiduă. „Orice moment este greu. Tot timpul trebuie să ai grijă de salariați, de bani, să știi din timp și să te pregătești. Eu am un business destul de scump, riscant. Poți pierde într-o secundă tot ce ai construit în zeci de ani. […]
Milioanele nu se pierd din neatenție, poate din cauza unui război, unui cutremur. Bijuteriile nu se asigură așa ușor, este o cheltuială enormă. Businessul meu a început în 2002. […] Eu cred că vânzarea este nativă. […] Am peste 27 de magazine în România, peste 100 de angajați și o cifră de afaceri de peste 6 milioane de euro.”, a declarat Alexandra Gherman.
În ceea ce o privește pe Tiana Momirov, o ardeleancă ce a reușit să pună bazele unei afaceri de succes în doar cinci ani de muncă și determinare, aflăm că a dat lovitura în domeniul cosmeticelor. Dar oare ce altceva este mai important decât să te simți bine în pielea ta?
„Din punctul meu de vedere, este imperios necesar să te simți bine în pielea ta. Ne oferă o altă perspectivă asupra vieții și forța de a merge mai departe. Înainte de creme, eram manager într-o agenție de marketing. Forța a venit de la soțul meu, el m-a împins de la spate să renunț la jobul meu de atunci și să deschidem împreună un magazin online. […] Noi am început cu banii de la nuntă. Am început cu 10.000 de euro. 9700 i-am cheltuit pe absolut nimic necesar și productiv, şi doar 300 i-am investit în primul nostru produs, care ne-a adus astăzi unde suntem. Anul trecut am avut o cifră de afaceri de 800 de mii de euro, iar anul acesta, în doar 3 luni, am reușit deja să atingem acea sumă. Au fost multe momente grele. Greșeala a fost că ne-am grăbit să deschidem prea repede magazine fizice. A fost foarte greu să le susținem, iar cel mai greu moment a fost când a trebuit să închidem unul dintre ele și să dăm afară doi angajați. […] Motivația este puterea femeii. În business, în general, putem să plătim cu două monede: timpul sau banii. Noi am plătit cu timpul.”, a povestit Tiana Momirov.