Poftiți pe la noi: Poftiți la întrecere, lider de audiență cu a doua ediție de la Oradea. Diseară, emisiunea aduce jocul care îl distruge psihic pe Liviu Vârciu

De Oana Vacarusi.
Publicat pe 25.06.2025 la 13:12
Actualizat pe 25.06.2025 la 13:12
Cea mai nouă ediție Poftiți pe la noi: Poftiți la întrecere, difuzată aseară la Antena 1, a fost lider de audiență pe toate segmentele de public – comercial, urban și national, cu o ediție în care jocul cu melci și Rikito în rol de sufleur a făcut deliciul publicului.
- Poftiți pe la noi: Poftiți la întrecere, lider de audiență cu a doua ediție de la Oradea
- Diseară, emisiunea aduce jocul care îl distruge psihic pe Liviu Vârciu
Poftiți pe la noi: Poftiți la întrecere, lider de audiență cu a doua ediție de la Oradea
Difuzată în intervalul 20.28 – 23.53, ediția de ieri Poftiți pe la noi: Poftiți la întrecere a fost lider de audiență la nivelul publicului comercial cu vârste cuprinse între 21 și 54 de ani, obținând o audiență medie de 4.2 puncte de rating și 18.5% cotă de piață, în timp ce urmărul clasat a obținut 3.7 puncte de rating si 16.4 cotă de piață. Ierarhia s-a păstrat și pe tronsonul publicului urban, emisiunea înregistrând 3.9 puncte de rating și 13.5% cotă de piață. La nivel național, emisiunea a ocupat primul loc în topul audiențelor cu 4.2 puncte de rating și 14.7% cotă de piață. În minutul de aur 22:02, peste 1 milion de telespectatori au urmărit ediția de ieri Poftiți pe la noi: Poftiți la întrecere.
Diseară, cea de-a treia ediție a etapei de la Oradea aduce și un joc care va pune la grea încercare nervii lui Liviu Vârciu. De la ora 20:30, Nea Mărin pregătește ceva special la Poftiți pe la noi: Poftiți la întrecere – o competiție în care personajele principale sunt… niște măgari și familiile lor! Concurenții trebuie să îi caute, fiecare animal având numele scris pe o plăcuță, și să îi aducă într-un țarc pe care l-au curățat și pregătit în prealabil cu paie și mâncare. Situația ridică probleme chiar de la început: What’s Up mărturisește că îi este frică de măgari, așa că are șanse minime să prindă vreunul și să îl aducă. Andrei Ștefănescu este și el în aceeași tabără, convins că între el și măgari nu există nicio chimie și că, mai degrabă, ar fugi unii de ceilalți.
Deși are două hernii de disc, What’s Up preferă să rămână și să elibereze țarcul de bălegar, în loc să alerge după necuvântătoare. Greutățile apar și în echipa roșie, unde Nelu Cortea și Andreea Antonescu rămân să facă curățenie: „N-am mai dat în halul ăsta la lopată de ani buni. Sincer, nu-mi era dor”, mărturisește Nelu. Partea fizică a jocului este resimțită și de Andrei: „M-a cocoșat de spate... Mâine mă internez, e clar!”.
Lucrurile par să evolueze normal până în momentul în care Liviu Vârciu și Miki, soția lui What’s Up, fac cunoștință cu primul măgar pe care trebuie să îl aducă în țarc. Nervii lui Liviu cedează după zeci de încercări nereușite de a prinde animalul, care pare mai sprinten decât un armăsar și îi aleargă pe cei doi prin toată ferma. Ce urmează de aici e lesne de înțeles... Întrecerile lui Nea Mărin sunt mereu pline de întorsături de situație, așa că e greu de spus care echipă va reuși să domolească animalele și să fie declarată câștigătoare. Cert este că învinșii vor avea parte de multă muncă: vor trebui să pregătească mâncare, să hrănească animalele de la o mică grădină zoologică și să facă curat în spațiile în care acestea locuiesc. Ca să fie treaba completă, vor merge apoi să muncească și într-o fabrică de bere – unde e clar că munca va fi combinată cu... unele plăceri bahice.
Cu două victorii deja obținute, echipa roșie, condusă de Liviu și Andrei, trage tare pentru un stagiu complet de relaxare. În același timp, echipa galbenă este mai dornică ca niciodată să obțină prima sa victorie. Care va fi scorul final al acestei etape, telespectatorii vor afla diseară, de la ora 20:30, la Antena 1, într-o ediție plină de adrenalină și umor, marca „Poftiți pe la noi: Poftiți la întrecere”!
Sursa: Kantar Media
Copyright: ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de către departamentul Research Antena Group
Analiza este făcută pe target-urile 21-54 Urban, Urban, și Național
Perioada 24 iunie 2025