Seară plină de surprize la Insula Iubirii, într-o ediție lider absolut de audiență! Diseară, se împart ghirlandele pentru date-uri, iar atmosfera se încinge în vile

De Bianca Cimpoi.
Publicat pe 23.07.2025 la 12:53
Actualizat pe 23.07.2025 la 12:53
După o primă zi în care lacrimile fetelor din cupluri s-au îmbinat cu shot-urile pe care bărbații le-au primit la petrecerea la care-i așteptau ispitele, cea de-a doua seară a dus totul la nivelul următor, în sezonul 9, din Insula Iubirii! Un lucru nu s-a schimbat – cei de acasă au fost cu ochii pe show, la fiecare minut, au comentat pe rețelele de socializare și au trăit alături de concurenți cele mai intense sentimente, la Antena 1 și pe AntenaPLAY.
- Diseară, o nouă ediție Insula iubirii
- Se vor împărți ghirlandele pentru date-uri
Aseară, ispitele și-au făcut apariția pe o scenă grandioasă, însă finalul serii i-a șocat pe toți cei din cupluri: Teo Costache și Oana Monea au intrat în fața lor, ca ispitele surpriză din sezonul 9.
Frumoși, încrezători și extrem de dornici de o nouă experiență de neuitat, cei doi au avut o misiune specială – să ofere ghirlande aurii. Ce le vor aduce acestea în plus Ellei și lui Claudiu, care le-au primit? Aflăm în această seară.
Cea de-a doua ediție a fost una privită, și de această dată, de către întreaga țara, fiind lider detașat de audiență! Conform datelor oferite de Kantar Media, în intervalul 20:28 – 24:25, la nivelul publicului comercial cu vârste cuprinse între 21 şi 54 de ani, Antena 1, cu difuzarea premierei sezonului 9 a înregistrat 6.7 puncte de rating şi 31.3 % cotă de piaţă, în timp ce, postul secund, PRO TV, avea 3.2 puncte de rating şi 15.1% cota de piaţă. Ierarhia se păstrează şi la nivelul publicului urban, unde Antena 1 a condus clasamentul cu 5.3 puncte de rating şi 18.8% cota de piaţă, PRO TV, postul secund având 3.8 rating şi 13.7% cota de piaţă. Și la nivel național, Antena 1 a fost lider de audiență, având 4.9 puncte de rating și 17.9% cotă de piață, în timp ce locul 2, PRO TV a avut 4.6 rating și 16.8 cotă de piață. În minutul de maximă audiență, de la ora ora 22:06, peste 1.1 milioane se bucurau de conținutul emisiunii.
În intervalul 19:00 – 24:00, la intersecția cu programele PRO TV, Antena 1 conducea clasamentul audiențelor, la nivelul publicului comercial cu vârste cuprinse între 21 şi 54 de ani, cu 5.6 puncte de rating și 27.5 cotă de piață, în timp ce PRO TV avea 3.3 puncte de audiență și 16.0 cotă de piață.
Ierarhia s-a păstrat și la nivelul publicului urban, unde Antena 1 avut 4.6 puncte de audiență și 16.3% cotă de piață, față de locul 2, PRO TV, care înregistra 4.4 puncte de audiență și 15.5% cotă de piață.
Astăzi, de la 20:30, totul se schimbă! Cei din cupluri vor fi față în față cu ispitele pentru primele alegeri dificile – cui vor da ghirlandele, pentru a ieși la primul date? Descoperim în câteva ore!
Nu ratați, în fiecare luni, marți și miercuri, de la 20:30, cel mai așteptat show al verii – Insula Iubirii, doar la Antena 1 și pe AntenaPLAY!
Sursa: Kantar Media
Copyright: ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile: 21-54 Urban, Urban ALL și Național
Perioada 22 iulie 2025