Emisiunile "Acces Direct" şi "Un Show Păcătos" se întorc în casele telespectatorilor de la 1 septembrie
Publicat pe 27.08.2014 la 14:05 Actualizat pe 27.08.2014 la 16:35
Vara aceasta telespectatorii au “aprins distracția” la Antena 1. Conform Kantar Media, în perioada 1 iunie – 25 august postul de televiziune a avut o creștere în rândul publicului comercial din mediul urban de 15 procente cotă de piață, atât la nivelul întregii zile cât și în prime time. Comparația are în vedere rezultatele obținute în aceeași perioadă a anului trecut.
Vara aceasta telespectatorii au “aprins distracția” la Antena 1. Conform Kantar Media, în perioada 1 iunie – 25 august postul de televiziune a avut o creștere în rândul publicului comercial din mediul urban de 15 procente cotă de piață, atât la nivelul întregii zile cât și în prime time. Comparația are în vedere rezultatele obținute în aceeași perioadă a anului trecut.
Distracţia şi cele mai importante informaţii de actualitate vor fi aduse la cote şi mai mari, începând cu data de 1 septembrie. Simona Gherghe şi Dan Capatos, alături de echipele lor, sunt gata să dezbată cele mai impotante informaţii de interes public, dar şi cele mai controversate scandaluri mondene.
Alături de cele două producţii - Acces direct şi Un show păcătos - care s-au impus pe piaţă pe primele poziţii, de-a lungul ultimilor ani, Antena 1 a pregătit noi formate, în grila de programe, care vor combina cu succesul dansul, muzica, gastronomia, comedia şi, nu în ultimul rând, talentul!
"Am construit cea mai importantă platformă de divertisment de pe piaţă, iar grila de toamnă va susţine şi va consolida această poziţie. Prime-time-ul Antena 1 va avea 6 producţii excepţionale, cu vedete de top, producţii proprii şi formate de succes internaţional. Strategia noastră şi investiţiile pe care le-am făcu în ultima perioadă vor seta noi standarde în ceea ce priveşte divertismentul de televiziune. Antena 1 este despre oameni şi performanţele lor. În acest moment, Antena 1 înseamnă cea mai puternică echipă de pe piaţa media din România, iar de aceste rezultate vor beneficia în primul rând telespectatorii noştri"- spune Sorin Alexandrescu – CEO Antena Group.
Citeşte şi: