Iulia Albu consideră că vedete precum Iulia Vântur sau Gina Pistol nu ar putea niciodată să facă reclamă unui brand de lux.
Iulia Albu susţine că, în România, puţine celebrităţi ar putea să-şi asocieze numele cu un serviciu sau un produs de lux. "Fie că vorbim despre servicii sau produse în sine, produsele de lux sunt o categorie aparte extrem de greu de marketat în România. Simona Pătruleasa şi Oana Cuzino sunt exemple în acest sens. Acestea sunt vedete în care publicul are încredere", a spus Iulia Albu, pentru ziarulring.ro.
Designerul n-are o părere la fel de bună şi despre Gina Pistol, Iulia Vântur sau Jojo, spunând că ele pot "vinde" cu uşurinţă doar produse precum pasta de dinţi, cărţi de bucate sau costume de baie. "Vorbim despre acea categorie care nu este atât de vizibilă încât să genereze un interes anume pentru un produs, dar care poate mişca puţin poziţionarea sa. Acesta este tipul căruia în limbaj popular «îi face reclamă una blonda». Aici intră Adela Popescu, Dana Rogoz, Laura Cosoi, Iulia Vântur, Jojo, Gina Pistol şi lista ar putea continua. Ele pot vinde cu succes cărţi de bucate, creme antihemoroizi, pastă de dinţi, excursii în India, carioci, scutece, costume de baie la 15 lei, însă NICIODATĂ un produs de lux şi NICIODATĂ un produs de brand ce se vrea marketat pe scară largă"
Foto: Facebook
A.C.C.
Citeşte şi: