Cântăreț cunoscut din România, revoltat din cauza unei companii aeriene low-cost: ”Am plătit degeaba”
De Ilinca Lunca.
Publicat pe 01.11.2025 la 13:45
Actualizat pe 01.11.2025 la 13:45
O companie aeriană low-cost a reușit să îl calce pe nervi pe un artist cunoscut din România! Acesta a împărtășit cu fanii de pe rețelele de socializare incidentul de care a avut parte pe un zbor pe ruta Tenerife–București.
Raoul a făcut declarații despre experiența neplăcută de care a avut parte.
- Un artist a avut o experiență neplăcută cu o companie aeriană low-cost
- A plătit în plus și a avut parte de o surpriză neplăcută
Raoul, căci despre el este vorba, a zburat de la Tenerife la București cu o companie aeriană low-cost, însă a rămas cu un gust amar. Artistul a avut parte de o experiență neplăcută și a tras un semnal de alarmă.
Raoul a făcut declarații despre experiența neplăcută de care a avut parte
Cântărețul a decis să facă public incidentul de care a avut parte, astfel încât să îi ajute și pe oamenii care ar putea să ajungă în aceeași situație ca și el. Raoul se întorcea din Tenerife în București și a decis să rezerve un loc situat la ieșirea de urgență.
Aeronava a fost schimbată, iar acest lucru s-a întâmplat și cu locurile. Artistul a fost revoltat că a plătit degeaba acești bani, fără să beneficieze de serviciile pe care și le-a dorit. Nu ar fi reușit să remedieze situația nici cu angajații companiei, care l-ar fi trimis să stea pe locurile de pe bilet.
Situația s-a agravat
Raoul a declarat că, după acest incident de care a avut parte, situația a devenit și mai neplăcută când a fost nevoit să aștepte foarte mult până când bagajele au fost aduse din aeronavă. Artistul a mărturisit că nu doar el a avut de suferit, ci toți pasagerii.



