Cât câștigă un influencer în România. Vedetele au vorbit despre sumele încasate
Publicat pe 11.12.2023 la 17:49 Actualizat pe 11.12.2023 la 17:49
Cine nu și-ar dori să fie influencer. Ei bine, poate sună interesantă ideea de a promova diferite lucruri în mediul online în schimbul unor sume, însă acest job este unul chiar obositor. Iată cât poate câștigă un influencer foarte cunoscut în România! Vedetele au vorbit despre sumele încasate.
- Venitul lunar al unui influencer în România
- Vedetele au vorbit despre sumele încasate
În zilele noastre, influencerii sunt la modă şi au devenit extrem de cunoscuți, mai ales în utlimul timp, chiar și la noi, iar marketingul online a devenit o industrie în România. Ei bine, o singură postare le aduce celor mai mulți un salariul uriaș pe lună.
Cât poate câștigă un influencer foarte cunoscut în România
Potrivit celor mai recente analize, un influencer poate câştiga dintr-un singur video încărcat pe platforma de Youtube, o postare pe Facebook sau un story pe Instagram cât un român care lucrează într-o corporaţie într-o lună.
Mai exact, sunt aproximativ de 1.500 de tineri români care trăiesc din crearea de conţinut online, în prezent, iar numărul continuă să crească zilnic.
Însă, influencerii din România sunt de opt ori mai prost plătiţi decât cei din Marea Britanie şi de 30 de ori mai prost decât americanii. Cu toate acestea, specialiștii susțin însă că industria creatorilor de conţinut online este în creştere, chiar dacă criza a tăiat o parte dintre bugete.
Influenceri care au vorbit despre câștigurile lor
Amintim că, pe timpul pandemiei, influencerii erau extrem de bine plătiți și făceau conținut chiar de acasă, iar succesul a sosit la ei peste noapte.
Aici vorbim și despre Alina Ceuşan, unul influenceri de top din România cu peste un milion de urmăritori. Vedeta a profitat de pandemie pentru a şi dezvolta brandul personal şi afacerea.
"Eu nu pot să zic că am stat în pandemie! Din contră! Pandemia a fost cumva o scuză foarte bună, să spunem aşa! A oprit cumva timpul în loc pentru noi şi ne-a dat şansa să ne regândim.", a spus Alina Ceușan.
Astfel, ea a lansat un brand personal de haine, diferit de cel de costume de baie, pe care l-a creat împreună cu prietena sa, Carmen Grebenişan, în urmă cu patru ani.
"Momentan aveam câteva zeci de mii de euro investiţie în brand, de început şi aşteptăm să vedem cum vor merge lucrurile din toamnă. Suntem foarte, foarte la început şi cred că toată lumea e conştientă că va dura mult timp până va vedea profit!", a mai spus vedeta.
Și vloggeriţa Naddhu a simţit că trebuie să aibă un back-up şi şi-a deschis o florărie.
"Online-ul m-a ajutat extrem de mult pt că mai ales în vremurile noastre majoritatea brandurilor şi a companiilor se bazează pe inlfueceri. M-au ajutat şi inside-urile vis a vis de cum se postează, cum ar trebui să arate o campaie samd.", a spus Naddhu, influencer şi femeie de afaceri.
CITEȘTE ȘI: Vedete care au murit în 2023. Multe nume celebre ne-au părăsit anul acesta