Cine este Selly, vloggerul român cu milioane de vizualizări pe Youtube
Publicat pe 17.05.2019 la 12:44 Actualizat pe 17.05.2019 la 13:07
Selly este unul dintre cel mai cunoscuţi vloggeri din România şi, putem spune, cel mai apreciat de vârsta sa. Selly, pe numele său real, Andrei Şelaru, este un tânăr de 18 ani care a revoluţionat lumea vloggerilor de la noi.
Selly este unul dintre cel mai cunoscuţi vloggeri din România şi, putem spune, cel mai apreciat de vârsta sa. Selly, pe numele său real, Andrei Şelaru, este un tânăr de 18 ani care a revoluţionat lumea vloggerilor de la noi.
Selly a început să posteze pe Youtube încă din 2012, atunci când a încercat să dezbată diverse teme de actualitate pentru tineri.
Selly a devenit un exemplu pentru adolescenţi
Seriozitatea de care a dat mereu dovadă, munca şi ideile sale, toate acestea l-au făcut să fie cel mai iubit vlogger din categoria sa de vârstă. Chiar dacă are doar 18 ani, Selly îşi exprimă cu uşurinţă şi mare încredere ideile şi ideologiiile în spaţiul public şi a reuşit să fie un adevărat model pentru tineri.
Selly a câştigat un milion de euro din publicitate
Notorietatea de care se bucură pe reţelele sociale l-a făcut să fie şi unul dintre cei mai bogaţi tineri de vârsta lui din România. Selly a reuşit să strângă, în toţi aceşti ani, nu mai puţin de un milion de euro din publicitate. Ba chiar a ajuns la nivelul la care refuză anumite campanii şi reclame dacă consideră că nu se identifică cu ele.
În plus, Selly are peste două milioane de urmăritori pe Youtube, iar tinerii sunt mereu cu sufletul la gură în momentul în care acesta încarcă un nou filmuleţ pe reţelele sociale. În plus, în ultimul timp, Selly s-a apucat şi de cântat.
Cum a făcut Selly primul milion
Cunoscutul vlogger Selly a oferit un interviu în exclusivitate pentru Mihai Morar, în cadrul emisiunii "Răi da buni". Tânărul în vârstă de 18 ani a explicat cum a reuşit să facă primul milion de euro din ceea ce face.
"În principiu sunt trei surse de venit: direct din ad sense, cel mai mic venit. După sunt campaniile publicitare, sunt reclame pe care le faci tu direct cu companii. Acum fac doar cu branduri pe care eu le consum. Am ajuns şi să refuz propuneri, vin multe.
N-aş zice neapărat că e o greşeală, am mai adoptat diverse tiprui de content. acum doi ani aveam o iubită şi făceam dailyvlogguri doare cu ea. Ne foloseam unul de celălalt. Lumea se săturase să vadă aceleaşi vlogguri zilnice", a povestit Selly la Antena Stars.
O.P.