Oana Roman se implică în scandalul influencerițelor. Vedeta, cuvinte dure pentru fetele care au mers la evenimentul de lansare: ”M-am frustrat”
![Andreea Stancescu](https://spynews.ro/uploads/modules/authors/andreea-stancescu-1667897915.jpg)
De Andreea Stancescu.
Publicat pe 11.05.2023 la 13:25
Actualizat pe 11.05.2023 la 13:25
Oana Roman s-a implicat în scandalul celor două influencerițe și le-a adresat cuvinte dure. Aceasta consideră că personalul brand-urilor nu aleg persoanele potrivite pentru a participa la evenimente, astfel că apar astfel de probleme.
- Oana Roman se implică în scandalul influencerițelor.
- Vedeta le-a adresat cuvinte dure fetelor care au mers la evenimentul de lansare
Oana Roman le critică pe influncerițele care s-au certat la un eveniment de lansare a unei linie de haine. Vedeta mărturisește că ea este un client fidel al brandului, dar nu a fost invitată, considerând că participanții se aleg în funcție de preferințe.
Ce a spus Oana Roman despre scandalul dintre influencerițe
După ce Miruna Calea a făcut un videoclip în care o acuza pe Gabriela Atanasov că nu a avut loc să se fotografieze de ea, Oana Roman critică toată situația. Aceasta nu a fost invitată, considerând că totul se face pe „interes” și se ajunge la astfel de momente neplăcute.
Vedeta vorbește despre „influencering-ul” din România, unde lucrurile nu se fac în mod concret, aducând în discuție de sistemul românesc. Consideră că s-a nedreptate, ea fiind un cumpărător activ al brand-ului, luând de aproape două decenii haine și accesorii, dar nu a fost invitată.
”S-au certat ca țațele pe locurile de pozat că ăsta e nivelul România, și după aia, ne mai întrebăm de ce nu merge treaba? Păi nu ne facem treaba asta pentru că faza cu influenceringul ăstam într-o mare măsură la noi este fix pe sistemul românesc, de gașcă, adică pe interese adică ajung și sunt promovați și luați în campanii de către agenții doar unii ăia care, ce crezi sunt ei într-o gașcă. Wow, vezi Doamne, ce tari sunt ei, cine nu se înscrie în acest trend, practic nu are acces, nici la agenții, nici la campanie.
Nu contează că ești relevant pentru brand sau că ești relevant pentru campanie sau dacă folosești produsul ăla de mult sau nu, nu, important e să fii într-o gașcă, doamnele multe din doamnele de la agenții fac chestia asta doar pe interese personale și pot să mi iau oricât hate”, a spus Oana Roman pe InstaStory.
Oana Roman nu a reușit să-și cumpere niciun articol vestimentar
Colecție lansată a rapid îndrăgită, iar femeile interesate de fashion au așteptat cu sufletul la gură să pună mână pe articole. Oana Roman nu a reușit să-și achiziționeze, toate articolele vestimentare fiind vândute într-un timp scurt. Deși este un client al brand-ului, acum, recunoaște că acest lucru nu a ajutat-o, fiindcă nu a mers la eveniment.
”Asta de vorbă, concluzia e că n-am apucat să-mi cumpăr nimic, îmi doream și eu foarte mult un sacou, niște cercei, o geacă n-am prins nimic, nimic. Pun pariu că și ăia care s-au dus la evenimentul pe care l-a organizat nici măcar nu știu dacă toți și-au cumpărat ceva, poate că nu au fost unii care chiar și-ar fi cumpărat gen lucruri care și le-au dorit real. Eu sunt, repet client al H&m din 2003-2004, am început să-mi cumpăr. Nu știu când, dar a apărut atunci demult și cred că de atunci și până astăzi am cumpărat de la H&m mai mult decât toate influencerițele astea care s-au certat ca țațele pe acolo, la un loc, în toți anii ăștia. Tone am cumpărat de la H&m, ca să înțelegeți și n-am apucat azi nimic și dar m-am frustrat și azi am fost rea, îmi asum”, a spus Oana Roman.
CITEȘTE ȘI: La ce a renunțat Oana Roman definitiv. Vedeta le-a dezvăluit totul fanilor: ,,Mă simțeam super balonată” / FOTO