Pescobar, reacție acidă după ce s-a spus că i-a vorbit urât unui client. Ce a mărturisit afaceristul: "Nu știu pe ce lume trăiesc…”
Publicat pe 17.11.2023 la 17:28 Actualizat pe 17.11.2023 la 17:29
Pescobar a avut o reacție acidă, după ce un client a fost nemulțumit de marfa lui. Pescobar a mărturisit că îi va da banii înapoi, însă data viitoare să nu-i mai treacă pragul restaurantului. Iată ce i-a transmis omul de afaceri, după ce clientul i-a făcut reclamație!
- Cum a reacționat Pescobar
- Iată ce a declarat afaceristul!
Pescobar s-a filmat pe contul lui personal de Instagram în timp ce ținea în mână un homar, iar afaceristul și-a spus părerea cu privire la clientul care i-a făcut în reclamație. Pescobar s-a enervat de atitudinea clientului său și i-a transmis un mesaj acid.
Cum a reacționat Pescobar, după ce un client i-a făcut reclamație
Clientul a fost nemulțumit, după ce a cumpărat un homar la prețul de 99 de lei. Acesta a făcut reclamație pe motiv că homarul avea puțină carne și carapacea a cântărit mult mai mult. Pescobar a mărturisit că i-a spus că o să-i dea banii înapoi, însă data viitoare să nu mai meargă în restaurantul lui.
Ce sumă a plătit un grup de 10 tineri în restaurantul afaceristului
Pescobar, pe numele său real Paul Nicolau, se bucură de o afacere de succes, iar clienții merg la restaurantele lui pentru mânca cele mai delicioase fructe de mare, însă prețurile nu sunt deloc mici.
Un videoclip a devenit viral pe Tik-Tok după ce 10 tineri au postat consumația din restaurantul lui. Aceștia a fost nevoiți să plătească suma de 2.612 de lei și au rămas șocați, deoarece au plătit pentru o sticlă de apă de 750 ml suma de 25 de lei.