Cum a ajuns un livrator de pizza să fie miliardar în euro! Povestea de succes a tânărului
Publicat pe 18.08.2020 la 15:04 Actualizat pe 18.08.2020 la 17:51
Un tânăr din Marea Britanie ar putea fi un adevărat exemplu pentru mulți. Băiatul a fost un simplu livrator de pizza, însă a avut o ambiție și un devotament, ieșite din comun. În ziua de astăzi, la doar 28 de ani, el se bucură de o afacere înfloritoare, de 1 miliard de euro.
- De la simplu livrator de pizza, a ajuns un mare om de afaceri,
- Reușita incredibilă a unui tânăr din Marea Britanie.
- A pornit afacerea din garajul părinților săi.
Pe când avea doar 19 ani, Ben Francis a dezvoltat o afacere care, în ziua de astăzi îi aduce un profit uriaș. Băiatul era student și lucra în paralel ca livrator, pentru un cunoscut lanț de restaurante de pizza.
Pe atunci, în anul 2012, i-a venit ideea afacerii, care a pornit din garajul părinților săi.Tânărul, în vârstă acum de 28 de ani, este deținătorul „Gymshark”, firmă de îmbrăcăminte sport, cunoscută în Marea Britanie.
Vineri, Ben Francis a anunțat, bucuros, pe pagina sa de Instagram că afacerea sa a ajuns să valoreaze peste 1 miliard de lire sterline, în urma semnării unui parteneriat.
„Nu m-am gândit niciodată că voi posta acest lucru, dar, Gymshark este o companie de 1 miliarde de lire sterline! Acum, o ducem la nivelul următor - visul meu este ca acesta să fie una dintre cele mai mari mărci de pe planetă Sunt foarte încântat să anunț că Gymshark a semnat un parteneriat cu General Atlantic, pentru a ajuta la extinderea acestui brand chiar mai repede ca niciodată. Sunt atât de încântat pentru pasul următor în călătoria Gymshark.”, a scris tânărul.
Antreprenorul are ambiții mari. El a declarat într-un interviu pentru Sky News că își dorește ca Gymshark să ajungă în Marea Britanie „ceea ce Nike este în SUA și Adidas este în Germania.”
Gymshark are 499 de angajați și deține birouri în Marea Britanie, Hong Kong și Denver, Colorado. Brandul de îmbrăcăminte este popular printre pasionații de fitness. Firma se mândrește cu peste 4,6 milioane de urmăritori pe Instagram.
Chiar dacă în perioada pandemiei, când sălile de forță au fost închise, afacerile Gymshark nu au contenit să crească, compania și-a pus în plan să se extindă, pe cât de repede posibil, pe piețele internaționale.