Papucii de casă în valoare de 200 de euro! Cum arată și ce firmă îi produce / FOTO
Publicat pe 11.10.2020 la 13:40 Actualizat pe 11.10.2020 la 13:47
În ziua de astăzi, un brand puternic, înseamnă bani serioși pe care clienții trebuie să îi scoată din portofel! Iată că inclusiv niște simplii papuci de casă, pot avea un preț de necrezut. Cărei firme de lux îi aparțin
- Papucii de casă care costă cât un televizor sau un telefon mobil.
- Brand-ul de lux care îi produce.
- Cum arată.
Design-ul papucilor este unul consacrat. Celebra casă de modă britanică, căreia îi aparțin, produce și haine, parfumuri și accesorii de lux.
Este vorba despre Burberry, aflată pe locul nouăzeci și opt în topul celor mai valoroase mărci din întreaga lume. Nici nu e de mirare prețul exorbitant pe care îl are o simplă pereche de papuci. Tot ce au ei special este print-ul consacrat, de culoare bej, cu carouri.
Papucii Burberry care costă cât un telefon
Noul model de șlapi are botul rotund, decupat și o talpă groasă, din cauziuc negru. La o simplă privirea am spune că este vorba despre o pereche de papuci obișnuiți, cei pe care îi cumpărăm cu 10 lei de la magazin. Ei bine, nu! Aceștia costă de 100 de ori mai mult și nu exagerăm când o spunem. Diferența constă, bineînțeles în...etichetă. Aceasta este pusă pe lateral, drept dovadă a autenticității și calității produsului.
Pentru americani o astfel de pereche are prețul de 240 de dolari. În euro, vorbim despre 200, iar la noi, în România, papucii sunt disponibili la vânzare, la prețul de 1.000 de lei.
Gafa recentă, făcută de firma Burberry
Burberry a fost prezentă la Săptămâna Modei de la Londra, unde și-a expus noua colecție. Ceea ce a atras atenția și nu într-un mod pozitiv a fost un hanorac. Acesta avea agățat un ștreang de gât, lucru care i-a șocat pe critici.
Între vocile critice la adresa Burbbery s-a numărat şi cea a modelului Liz Kennedy, care a prezentat la Londra pentru Burberry. Ea a scris pe Instagram: „Sinuciderea nu este modă. Să nu uităm nici de oribila istorie a linşajului”. , scrie News.ro
Şeful companiei, Marco Gobbetti, a spus că regretă neplăcerile create şi că „a fost o insensibilitate şi am făcut o greşeală”.
Hanoracul a fost inclus în colecţia dedicată tinerilor „Tempest”, realizată de directorul de creaţie Riccardo Tisci.