Simona Gherghe a spart rating-urile! Emisiunea "Acces Direct" a înregistrat un RECORD ABSOLUT de audienţă
Publicat pe 03.12.2014 la 13:48 Actualizat pe 03.12.2014 la 13:50
Ziua de ieri a adus nou record de audiență pentru Acces Direct, la nivelul publicului național: emisiunea prezentată de Simona Gherghe a înregistrat cele mai mari cifre de audiență din 2012 încoace, la nivelul întregii țări
Ziua de ieri a adus nou record de audiență pentru Acces Direct, la nivelul publicului național: emisiunea prezentată de Simona Gherghe a înregistrat cele mai mari cifre de audiență din 2012 încoace, la nivelul întregii țări.
Așa se face că Antena 1 avea în intervalul orar 16.57-18.59 o medie pe publicul național de 11,5 puncte de rating și 26,1 % cota de piață, urmată de Pro Tv cu 8,4 puncte de rating și 19,2 % cota de piață.
Și la nivelul publicului comercial Antena 1 a fost lider, cu o medie de 8,4 puncte de rating și 27,7 % cota de piață, în vreme ce Pro Tv se clasa pe locul secund cu 5 puncte de rating și 16,5 % cota de piață.
Raportul se păstrează și pe publicul din mediul urban, Acces Direct fiind lider detașat de piață cu o medie de 10,1 puncte de rating și 25,1 % cota de piață, iar Pro Tv clasându-se al doilea cu 6,2 puncte de rating și 15,3 procente din cota de piață.
Aproape 3 milioane de români erau cu ochii pe Acces Direct în minutul de maximă audiență de la 18.53, atunci când Antena 1 obținea un vârf de 16,1 puncte de rating și 31,6 % cota de piață și în timp ce Pro Tv avea 8,8 puncte de rating și 17,2 % cota de piață.
Ieri, telespectatorii Antena 1 au ales să se informeze urmărind edițiile Observator pe parcurusl întregii zile. Așa se face că programul principal de știri prezentat de Andreea Berecleanu, Observator 19, a fost lider de piață în intervalul 18.59-19.46 cu o medie pe publicul comercial de 10,2 puncte de rating și 25 % cota de piață, urmat de Pro Tv cu 9,8 puncte de rating și 24 % procente din cota de piață. Aproape 2,5 milioane de români erau cu ochii pe Observator 19 în minutul de maximă audiență de la 18.59, atunci când Antena 1 obținea un vârf de 13,3 puncte de rating și 25,6 procente din cota de piață.
Și Observatorul dimineții a fost lider de audiență în intervalul 6.00-7.59, cu o medie pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani de 3,4 puncte de rating și 30,5 % cota de piață, în vreme ce următorul clasat, Pro Tv, avea 3,2 puncte de rating și 28,8 % cota de piață. Cei mai mulți români au ales să urmărească și Observatorul orei 16, care în intervalul 16.00-16.57 a condus topul cu o medie pe publicul comercial de 5,1 puncte de rating și 23,5 % cota de piață, în vreme ce Pro Tv avea tot atunci doar 1,8 puncte de rating și 8,4 % cota de piață.
A.C.C.