Simona Gherghe a zdrobit concurenţa! Emisiunea "Acces Direct", urmărită de peste un milion de telespectatori
Publicat pe 27.06.2014 la 14:22 Actualizat pe 27.06.2014 la 14:43
Simona îşi întâmpină telespectatorii în fiecare zi cu cele mai interesante subiecte ale momentului şi cele mai tari exclusivităţi, iar aceştia o răsplătesc pe măsură, trimiţând-o direct în fruntea clasamentelor de audienţă. Astfel, emisiunea "Acces Direct" a fost lider de audientă joi, la nivelul tuturor targeturilor, 18-49 urban, all urban şi national.
Simona îşi întâmpină telespectatorii în fiecare zi cu cele mai interesante subiecte ale momentului şi cele mai tari exclusivităţi, iar aceştia o răsplătesc pe măsură, trimiţând-o direct în fruntea clasamentelor de audienţă. Astfel, emisiunea "Acces Direct" a fost lider de audientă joi, la nivelul tuturor targeturilor, 18-49 urban, all urban şi national.
La nivelul targetului comercial 18-49 urban, emisiunea Simonei Gherghe a înregistrat un rating mediu de 4,3% şi 21,3% cotă de piaţă, clasând principalul competitor, ProTv, pe locul secund cu un rating de 3,6% şi 17,5% share.
Şi la nivel urban, "Acces Direct" a fost prima opţiune în topul preferinţelor telespectatorilor, înregistrând un rating mediu de 5,3% rating şi 19,4% cotă de piaţă, în vreme ce ProTv înregistra la nivelul aceluiaşi target 3,9% rating şi 14,2% cotă de piaţă.
În ceea ce priveşte targetul Naţional, "Acces Direct" a punctat un rating mediu de 4,6% şi 19,2% share, spre deosebire de ProTv care înregistra un rating de 3,9% rating şi 16,2% cotă de piaţă.
În minutul de aur, 18:22, peste 1 175 000 de telespectatori la nivel national urmăreau emisiunea prezentată de Simona Gherghe, aproape de trei ori mai mulţi faţă de cei care se uitau la ProTv.
Dimineaţa a început cu cifre bune pentru Antena 1, pentru că Observatorul dimineţii prezentat de Olivia Păunescu şi Valentin Butnaru a înregistrat un rating mediu de 2,4% şi 25,2% cotă de piaţă la nivelul targetului commercial 18-49 urban, spre deosebire de programul oferit de ProTv, care înregistra un rating de 2,2% şi 22,8% share, la nivelul aceluiaşi target.
Mihaela Călin, prezentatoarea Observatorului orei 16:00, a dus şi ea buletinul de ştiri pe primul loc în topul preferinţelor telespectatorilor la nivelul targetului commercial 18-49 urban, înregistrând un rating mediu de 3,1% şi 18,7% cotă de piaţă, dublu faţă de principalul competitor, ProTV, care înregistra 1,5% cotă de piaţă şi 9,3% share.
Românii au rămas şi ieri alături de Mirela Boureanu Vaida, Mireasă pentru fiul meu de după-amiază impunându-se ca lider detaşat de audienţă, în rândul publicului din targetul comercial, 18-49 urban. Astfel, în cel de-al doilea interval de difuzare, Mireasă pentru fiul meu a înregistrat un rating mediu de 2,5% şi 16,6% cotă de piaţă, faţă de următorul clasat, Kanal D, ce înregistra atunci doar 1,4% rating şi 9,4% cotă de piaţă.
A.C.
Citeşte şi: