Gaură de un milion de euro în bugetul lui Gigi Becali! Latifundiarul din Pipera, dezastru în afaceri
Publicat pe 18.01.2017 la 23:59 Actualizat pe 18.01.2017 la 23:29
Gigi Becali nu mai are parte de veşti bune. În plin scandal cu Armata, pentru brand-ul „Steaua Bucureşti”, latifundiarul a început să aibă probleme serioase şi în afaceri. „Războinicul Luminii” a pierdut o sumă uriaşă de bani.
Gigi Becali nu mai are parte de veşti bune. În plin scandal cu Armata, pentru brand-ul „Steaua Bucureşti”, latifundiarul a început să aibă probleme serioase şi în afaceri. „Războinicul Luminii” a pierdut o sumă uriaşă de bani.
Disputa cu „militarii” începe să lase urme adânci pentru Gigi Becali. Din cauza faptului că a pierdut în instanţă marca, dar şi numele „Steaua”, finanţatorul vicecampioanei României este afectat financiar. Din 2014 şi până în prezent, „Războinicul Luminii” a pierdut aproximativ 1 milion de euro în fiecare an. Motivul? Becali nu mai are voie să comercializeze niciun produs cu însemnele Stelei. De la fulare, steaguri, tricouri şi până la căni sau pahare, Gigi nu mai poate scoate nimic pe piaţă. Nici măcar bunuri cu sigla FCSB!
„Normal, Gigi Becali pierde foarte mulţi bani, din cauza conflictului pe care îl are cu cei de la CSA. Înainte, la meciurile importante din cupele europene, se vindeau foarte multe produse cu însemnele clubului. Afacerea mergea bine şi în ţară. Fanii erau interesaţi să achiziţioneze produse promoţionale. Pierderile sunt foarte mari”, ne-a mărturisit un apropiat al latifundiarului din Pipera.
Dacă Gigi Becali are probleme, Armata se află pe cai mari. „Militarii” au început să scoată profit de pe urma celui mai important brand din sportul românesc. Conform surselor noastre, CSA Steaua a încheiat parteneriate cu două firme care vând produse inscripţionate cu emblema Stelei. Ambii comercianţi sunt din Bucureşti. Unul îşi desfăşoară activitatea în cartierul Drumul Taberei, iar celălalt se află în zona Pieţei de Flori.
Gigi Becali nu este singurul care suferă din cauza acestui scandal monstru. Nici sponsorul tehnic al vicecampioanei României nu o duce mai bine. Firma care produce echipamentul clubului roş-albastru nu poate nici ea să vândă produse cu însemnele grupării. În toate magazinele companiei nu există nici măcar un tricou al grupării patronate de Becali.