Decizie fără precedent pe piața media, după accidentul de la „Colectiv”. Fără reclame și emisiuni timp de trei zile!
Publicat pe 31.10.2015 la 16:19 Actualizat pe 31.10.2015 la 17:03
Situație fără precedent pe piața media din România, odată cu tragedia petrecută azi-noapte în clubul „Colectiv”, soldat cu 27 de morți și peste 100 de răniți.
Situație fără precedent pe piața media din România, odată cu tragedia petrecută azi-noapte în clubul „Colectiv”, soldat cu 27 de morți și peste 100 de răniți.
Asociația agențiilor de publicitate le cere membrilor ca în următoarele trei zile posturile TV să nu mai furnizeze publicitate.
„În calitate de președinte al Uniuni Agențiilor de Publicitate din România, am solicitat membrilor să înceteze comunicarea comercială timp de trei zile. Cu alte cuvinte, să nu mai difuzeze reclame în această perioadă”, a spus Ștefan Iordache, președintele UAPR.
Măsura se aplică și pe online, nu numai pe posturile TV, iar declarația președintelui UAPR și-a motivat decizia:
„Este nefiresc ca într-un moment de doliu național, într-o perioadă cu știri dramatice, să fie întrerupt programul cu mesaje comerciale”, a declarat Ștefan Iordache pentru paginademedia.ro.
Până acum Realitatea TV a adoptat această măsură, încă din această dimineață.
Președintele României, Klaus Iohannis, împreună cu prim-ministrul Victor Ponta au declarat stare de doliu național pentru trei zile, iar toate steagurile vor fi coborâte în bernă.
UPDATE:
V.M
Citește și:
Ea şi-a dorit să moară, dar cuvintele nu i-au fost ascultate! Incendiul a lăsat-o rece
A murit! După ce a fost resuscitat... s-a stins din viaţă, la spital
Dana Neacşu distrusă după tragedia din clubul Colectiv! Îi acuză pe cei care au montat artificiile!
Cu ce s-au ales cei care au scăpat în viaţă de la incendiu? Flăcările i-au nenorocit!
Dezastrul "Colectiv"! Mai multe victime sunt încă neidentificate