Marea finală „Mireasă pentru fiul meu”, lider incontestabil de audienţă! Cine sunt mirii celui de-al treilea sezon
Publicat pe 31.08.2014 la 10:23 Actualizat pe 31.08.2014 la 10:39
Emoţiile au fost asearã mai mari ca niciodatã pentru cele patru cupluri finaliste ale competiţiei „Mireasã pentru fiul meu”. Dupã o luptã care a durat 53 de săptămâni, Mariana şi Grigore, Cristina şi Andrei, Constantina şi Raymond şi Oana şi Laur s-au prezentat în marea finalã pregãtiţi sã îşi uneascã destinele.
Emoţiile au fost asearã mai mari ca niciodatã pentru cele patru cupluri finaliste ale competiţiei „Mireasã pentru fiul meu”. Dupã o luptã care a durat 53 de săptămâni, Mariana şi Grigore, Cristina şi Andrei, Constantina şi Raymond şi Oana şi Laur s-au prezentat în marea finalã pregãtiţi sã îşi uneascã destinele.
Cele patru perechi de miri şi mirese au petrecut seara în compania prietenilor dragi, dar şi a familiilor lor, o revedere emoţionantã pe care o aşteptau de foarte mult timp. Telespectatorii le-au fost şi ei alãturi în numãr foarte mare, toate cele trei intervale de difuzare ale emisiunii fiind lider incontestabil de audienţã. Constantina a fost aleasă prin vot mireasa sezonului cu numărul trei al celui mai îndrăgit reality show matrimonial din România, dar în faţa ofiţerului de stare civilă şi-au unit destinele şi Mariana şi Grigore, dar şi Cristina şi Andrei.
Cele trei intervale de difuzare „Mireasă pentru fiul meu”, lider incontestabil de audiență, pe toate segmentele de public. Astfel, în intervalul orar 13:59-16:00, Antena 1 a obținut, pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, o medie de 4 puncte de rating și 21% din cota de piață. ProTv, clasat pe locul al II-lea, a avut doar 2 puncte de rating și 10.6 procente din cota de piață. Antena 1 a condus și la nivelul publicului din mediul urban, cu o medie de 4.4 puncte de rating și 18.4% din cota de piață, de aproape trei ori mai mult ca următorul clasat, ProTv, care a înregistrat doar 1.7 puncte de rating și 6.9 procente din cota de piață. Și la nivelul întregii țări, primul interval de difuzare a ocupat primul loc în topul audiențelor, cu o medie de 4.3 puncte de rating și 20.5% cotă de piață, urmată de ProTv, cu doar 1.3 puncte de rating și 6.3% cotă de piață.
Ierarhia s-a păstrat şi în cel de-al doilea interval de difuzare, 17:00-19:00, atunci când telespectatorii au putut urmări pregătirile pentru marea finală din casa „Mireasă pentru fiul meu”. Momentul mult aşteptat, atât de cãtre concurenţi, cât şi de telespectatori, „Mireasã pentru fiul meu – Nunta”, difuzatã asearã în intervalul 20:30 – 00:46 s-a impus şi ea ca lider incontestabil de audienţã, înregistrând pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, o medie de 7.7 puncte de rating și 23% din cota de piață. ProTv, clasat pe locul al II-lea, a avut 6.8 puncte de rating și 20.4
procente din cota de piață. Antena 1 a condus și la nivelul publicului din mediul urban, cu o medie de 8.1 puncte de rating și 21.3% din cota de piață, urmată de ProTv, care a înregistrat doar 5.5 puncte de rating și 14.5 procente din cota de piață. Și la nivelul întregii țări, „Mireasă pentru fiul meu – Nunta” a ocupat primul loc în topul audiențelor, cu o medie de 8.9 puncte de rating și 23.8% cotă de piață, urmată de ProTv, cu doar 5.6 puncte de rating și 14.9% cotă de piață.
În minutul de aur, înregistrat aseară la 23:23, peste 2 050 000 de telespectatorii la nivelul întregii ţări urmăreau deznodământul celui de-al treilea sezon „Mireasă pentru fiul meu”, de la Antena 1, în vreme ce doar 822 000 de telespectatori urmăreau atunci programul oferit de principalul competitor, ProTv.
Antena 1, lider absolut de audiență la nivelul întregii zileIeri, 30 august, Antena 1 a fost lider incontestabil de audiență întreaga zi. Pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, Antena 1 a obținut, în medie, 3.6 puncte de rating și 20.2 procente din cota de piață. ProTv, clasat pe locul al II-lea, a înregistrat 3 puncte de rating și 16.8% cotă de piață. La nivelul publicului din mediul urban, Antena 1 a condus cu o medie de 3.6 puncte de rating și 17.3% cotă de piață, în timp ce ProTv a avut 2.6 puncte de rating și 12.1 procente din cota de piață. Și la nivelul întregii țări Antena 1 a fost preferata telespectatorilor și a înregistrat o medie de 3.7 puncte de rating și 19 procente din cota de piață.
Antena 1, lider și în prime time Și în prime time (intervalul orar de maximă audiență cuprins între 19:00 și 23:00) Antena 1 a dominat topul audiențelor, în rândul publicului din mediul urban, dar şi la nivelul întregii ţări.Astfel, pe segmentul urban, Antena 1 a obținut o medie de 6.9 puncte de rating și 17.4 procente din
cota de piață, în timp ce ProTv avea 5.4 puncte de rating și 13.7% cotă de piață. Și la nivelul întregii țări Antena 1 a fost preferata telespectatorilor și a înregistrat o medie de 7.2 puncte de rating și 19.1 procente din cota de piață.
Principalele jurnale de ştiri ale zilei, Observator 13, Observator 16, Observator 19, dar şi producţia „Mr. Bean” s-au impus ca lider detaşat de audienţă, la nivelulul tuturor categoriilor importante de public.
L.F.
Citeşte şi: