Bacșișul uriaș pe care l-a primit o chelneriță, confiscat de restaurantul în care lucrează: “Am început să plâng”
Publicat pe 03.12.2020 la 09:16 Actualizat pe 03.12.2020 la 09:16
Surpriză înainte de sărbători pentru o chelneriță din orașul San Antonio din statul Texas. Femeia a primit un bacșiș generos de la un client darnic, însă nu a durat mult fericirea. Ea susține că nu a primit banii, deoarece conducerea restaurantului i-a spus că nu pot procesa o sumă de peste 500 de dolari.
- O chelneriță a primit un bacșiș generos
- Care este valoarea bacșișului
- Ce spun proprietarii restaurantului
O chelneriță primit, duminică, un bacșiș destul de generos de la un client bărbat neidentificat la „Red Hook Seafood and Bar” din San Antonio, Texas. Cu toate acestea, femeia susține că proprietarii nu vor să îi dea banii, motivând cu diverse pretexte
Emily Bauer lucrează ca și chelneriță din Texas, Statele Unite ale Americii, de doar două săptămâni, însă primit deja o recompensă destul de generoasă de la un client foarte darnic. Acesta i-a oferit ca și bacșiș suma de 2000 de dolari!
Mamă a doi copii, chelnerița a declarat că a rămas înmărmurită când a văzut suma de bani pe care a trebuit să o încaseze. În plus față de bani, nota a inclus și un mesaj dulce care îi urează lui Bauer un Crăciun fericit.
Ce spun proprietarii restaurantului
Cu toate acestea, fericirea femeii s-a spulberat când și-a dat seama că nu va ajunge cu banii acasă. Managerul restaurantului a găsit diferite scuze pentru a nu-i achita bacșișul primit, precum că ei erau incapabili să încaseze mai mult de 500 de dolari.
Ea a susținut că alți angajați au sprijinit-o și au cerut conducerii să proceseze suma bacșișului în patru plăți separate, astfel încât să poată primi 2000 USD, dar proprietarii au refuzat.
De asemenea, proprietarii restaurantului chiar au postat și pe Facebook întreaga poveste, pentru a face cunoscută și partea lor de poveste. Ei susțin că tranzacțiile ar putea fi încadrate ca fraudă.
Întreaga poveste a făcut înconjurul orașului , iar restaurantul a avut de suferit din cauza reclamei negative. Proprietarul a afirmat în continuare că restaurantul a fost inundat de abuzuri și că povestea incorectă a fost dăunătoare pentru afaceri. Chiar și un angajat spune că au fost zile în care au avut „zero clienți” din cauza publicității proaste.
Citește și: Femeile, mai afectate de criza economică decât bărbații. Cât au scăzut salariile acestora