Compania Facebook a anunțat că își schimbă numele în Meta. De ce s-a ajuns la această decizie
Publicat pe 29.10.2021 la 00:00 Actualizat pe 29.10.2021 la 00:10
Compania Facebook a anunțat, joi, că își va schimba numele în Meta. Anunțul a fost făcut în cadrul conferinței sale anuale. Noul nume al companiei-mamă va fi Meta, dar numele rețelei sociale pe care Mark Zuckerberg a înființat-o va rămâne Facebook.
- Facebook îți schimbă numele în Meta
- Care este motivul din spatele acestei decizii
Facebook își schimbă numele în Meta
Compania Facebook a anunțat, joi, că își va schimbă numele în Meta, una dintre variantele speculate în ultimele zile.
Această schimbarea de nume a fost anunțață la conferința despre realitatea virtuală și augmentată Facebook Connect, conform CNBC. Schimbarea numelui în Meta reflectă dorința companiei de a se dezvolta dincolo de rețelele sociale și de a familiariza publicul cu metaversul, termenul științifico fantastic folosit de Facebook pentru a descrie viziunea sa despre ce înseamnă a lucra și a juca într-o lume virtuală.
Noul nume al companiei-mamă va fi Meta, dar numele rețelei sociale pe care Mark Zuckerberg a înființat-o va rămâne Facebook. De asemenea, compania va avea și un nou logo.
De ce s-a ajuns la această decizie
Facebook a anunțat joi că și-a modificat numele în Meta, motivând că și-a schimbat strategia pentru a pune accentul pe dezvoltarea lumii sale virtuale, în condițiile în care principala sa rețea socială este în criză.
„De acum încolo, vom fi în primul rând metavers. Nu Facebook în primul rând”, a declarat Mark Zuckerberg în discursul susținut la conferința anuală a companiei.
„Facebook este unul dintre cele mai utilizate produse din lume. Dar, din ce în ce mai mult, nu cuprinde tot ceea ce facem. În momentul de față, brandul nostru este prea strâns legat de un singur produs, încât nu poate reprezenta tot ceea ce facem”, a motivat CEO-ul companiei.