Cum au fost țepuiți românii de către o companie de telefonie mobilă. Au rămas uimiți când au primit facturile

De Ilinca Lunca.
Publicat pe 21.08.2022 la 13:09
Actualizat pe 21.08.2022 la 13:09
Mai mulți români au avut ghinionul să fie ținta înșelăciunii unei companii de telefonie mobilă. Aceștia au trăit o mare dezamăgire când au trebuit să plătească factura și și-au dat seama că nu beneficiază de ceea ce li s-a promis în ofertă.
- O companie de telefonie mobilă le-a dat țeapă unor români
- Aceștia au plătit rate la telefoane promise gratuit
Un grup de români din Baia Mare au fost înselați de o companie de telefonie mobilă, care le-a promis un telefon gratuit cu condiția să-și prelungească abonamentul. Însă, când au primit factura, și-au dat seama că lucrurile nu stau deloc așa.
Facturile au fost dublate după ce oamenii au acceptat „oferta”
Factura unei femei s-a dublat, după ce a acceptat oferta companiei de prelungire al abonamentului. Femeia de 51 de ani a fost convinsă că îl va primii, însă ce a primit, în schimb, a fost o factură de două ori mai mare. Aceasta a povestit, pentru adevărul.ro, cum a fost înșelată de această companie.
„Am fost abordată de o doamna aparent foarte drăguță, care îmi oferea un telefon gratuit, fără implicarea unor costuri suplimentare. Așa îmi spunea, dar uimirea mi-a fost mare când am vrut să plătesc factură telefonică zilele acestea aveam în plus aproximativ 100 de lei”, spune femeia.
Rate pentru telefoane promise gratuit
Însă, când a mers să ceară explicații pentru factura mărită, femeii i s-a spus că ceea ce plătește în plus este rata telefonului primit gratuit și că nu se mai poate face nimic pentru a repara eroarea.
„Mi s-a spus că este rată pentru telefonul care de fapt fusese promis gratuit. Au spus că nu se modifică absolut nimic. În plus, pe factură apărea rata 27 de lei. Atunci mă întreb ce semnifică restul, până la 97 de lei”
Contractul era semnat pentru încă 24 luni, așa că femeia a făcut o reclamație, în acest sens, la Comisariatul Județean pentru Protecția Consumatorului Maramureș, iar alături de ea mai era o femeie de 79 de ani, care a pățit același lucru: „Alături mai era o bătrânică de 79 de ani care pățise la fel. Întrebând pe cei ce erau în cadrul acestui magazin de ce se permit aceste înșelătorii într-o companie - totuși renumită - ni s-a spus că sunt veniți de la București cei ce fac aceste contracte”, a spus femeia, conform adevărul.ro.
Mai mult decât atât, aceasta a împărtășit experiența neplăcută cu prietenii de pe Facebook, unde a primit și alte confirmări de la alte persoane care au pățit același lucru.
Femeii de 79 de ani i s-a mărit factura cu 121 lei
Femeia de 79 de ani avea un abonament, care însemna plata lunară a sumei de 54 lei. După ce a acceptat oferta de la compania de telefonie mobilă, aceasta a avut surprinderea că este nevoită să plătească 175 lei, mai mult cu 121: „M-am dus la magazin să plătesc și mi-au spus că am 175 de lei de plată. Am întrebat de ce și mi-au spus că am rată la telefon. Dar nici măcar nu a fost vorba de așa ceva. Mi-au spus că e bonus, că nu am nimic de plătit”, a spus bătrâna.