Intrebari frecvente atunci cand apelezi la servicii de reincarcare Telekom online
De Redactia Spynews.ro.
Publicat pe 30.04.2020 la 17:40
Actualizat pe 30.04.2020 la 17:42
Telekom Romania, brand lansat in septembrie 2014, reprezinta sucursala din tara noastra a celebrei retele Deutsche Telekom. Firma a preluat infrastructura Romtelecom, fostul operator national de telefonie fixa, si clientii Cosmote (ex-Cosmorom), firma care detinea o licenta GSM cu acoperire nationala.

Intrebari frecvente atunci cand apelezi la servicii de reincarcare Telekom online
Telekom Romania, brand lansat in septembrie 2014, reprezinta sucursala din tara noastra a celebrei retele Deutsche Telekom. Firma a preluat infrastructura Romtelecom, fostul operator national de telefonie fixa, si clientii Cosmote (ex-Cosmorom), firma care detinea o licenta GSM cu acoperire nationala.
La data rebranding-ului, prin comasarea portofoliilor Romtelecom si Cosmote, Telekom Romania a devenit cel mai mare operator de telecomunicatii din tara noastra. Avand in vedere ca, la acel moment, doar 21% dintre clienti erau abonati, celelalte 79 de procente aveau nevoie de servicii de reincarcare Telekom, online sau la terminale.
Pe langa site-ul oficial al operatorului, serviciile de reincarcare Telekom online sunt oferite si de alte entitati, precum Incarca.ro. Aici, iti poti reincarca, in doar 2 pasi simpli si in doar cateva minute, cartela Telekom, dar si Orange sau Vodafone, iar beneficiile de care te bucuri sunt nenumarate.
In primul rand, serviciul este unul accesibil 24 de ore din 24, oriunde te-ai afla, singura conditie fiind sa dispui de un telefon, laptop sau desktop cu conexiune la internet. In al doilea rand, toate tranzactiile sunt criptate, ceea ce iti garanteaza siguranta si increderea. Nu in ultimul rand, vei avea parte de bonusurile la reincarcare oferite de fiecare operator de telefonie mobila in parte.
Iata, in continuare, raspunsul la unele dintre cele mai frecvente intrebari ale celor care apeleaza la servicii de reincarcare Telekom online:
1. Cat dureaza reincarcarea Telekom online?
Pe site-ul Incarca.ro, intregul proces dureaza maximum 2-3 minute. Tot ce trebuie sa faci este sa introduci numarul de telefon pe care doresti sa se faca reincarcarea si sa alegi suma dorita.
Dupa bifarea casutei "Sunt de acord cu termenii si conditiile si politica de confidentialitate", apasa butonul "Incarca" si vei primi un mesaj de confirmare in cel mai scurt timp. In cazul platii cu carduri bancare emise in afara tarii, procesul este putin mai indelungat, intrucat dureaza mai mult confirmarea platii din partea procesatorului.
2. Cat dureaza pana primesc codul PIN?
Codul PIN, necesar pentru finalizarea operatiunii de reincarcare Telekom online, iti va fi livrat in doar cateva secunde, pe adresa de e-mail furnizata catre site-ul Incarca.ro.
3. Ce se intampla daca primesc alt mesaj decat "Comanda finalizata, va multumim"?
Mesajul "Ne pare rau, comanda dumneavoastra nu s-a finalizat" denota faptul ca a aparut o eroare in modulul de plata online. Aceasta poate fi cauzata de sistemul supra-aglomerat, conexiunea la internet intrerupta sau alte motive tehnice externe.
Pe de alta parte, mesajul "Eroare in procesarea comenzii" releva o problema aparuta la operatorul de telefonie mobila (Telekom, Orange sau Vodafone). In acest caz, procedura trebuie reluata dupa cateva minute de asteptare, iar, in cazul unui nou insucces, trebuie contactat Serviciul suport, prin intermediul formularului de contact.
4. Ce fac daca nu intra creditul sau nu am primit codul PIN?
Nu in ultimul rand, unii dintre cei care apeleaza la servicii de reincarcare Telekom online nu primesc imediat creditul sau codul PIN. In cazul in care adresa de e-mail folosita este pe Yahoo, trebuie sa verifici continutul folderelor Bulk sau Spam, intrucat adresa de expeditie este interpretata in mod eronat drept purtatoare de spam.
Totodata, in cazul in care cartela Telekom este neactivata, va fi nevoie mai intai de activarea ei, actiune care poate fi finalizata exclusiv la punctele de vanzare fizice ale operatorului.