Metoda inedită de care clienții se folosesc pentru a nu plăti nota la restaurant. Comisarii de la Protecţia Consumatorilor au descoperit planul folosit de mulți români
Publicat pe 29.09.2023 la 10:13 Actualizat pe 29.09.2023 la 10:13
Uimitor! S-a descoperit o nouă metodă cu care clienții pot să părăsească incinta restaurantului unde au luat masa, fără a mai plăti nota. Ce le-a trecut prin cap multora dintre români să facă de fiecare dată când mâncau în oraș. Comisarii de la Protecţia Consumatorilor s-au prins de tot ceea ce se întâmplă și au descoperit planul folosit. Iată cum procedau!
- A fost descoperită metoda inedită de care clienții se folosesc pentru a nu plăti nota la restaurant
- Comisarii de la Protecţia Consumatorilor au fost cei care au descoperit planul folosit de clienţi
O nouă tehnică a fost descoperită, recent, de foarte mulți clienți ai localurilor de la noi din țară. Adesea, cei mai multi dintre români mergeau pregătiţi la restaurante cu pliculeţe în care se aflau muşte sau fire de păr pe care le puneau în mâncarea comandată. Acest lucru se întâmpla, abia după ce ei consumat relativ trei sferturi din ceea ce era în farfurie.
Metoda inedită de care clienții se folosesc pentru a nu plăti nota la restaurant
Ei bine, în urma verificărilor ample, comisarii de la Protecţia Consumatorilor au fost cei care au descoperit planul folosit de clienţii care nu voiau să plătească nota în urma consumatiei.
Și asta nu este tot. Pe lângă pliculețele cu fire de păr sau muște, în farfurii au fost găsiți și viermi. Astfel că, ancheta a arătat că aceștia au fost puși intenționat și nu au apărut accidental.
Protecţia Consumatorilor a intervenit
Mai mult decât atât, asemenea practici au mai fost întâlnite și în trecut.
Ei bine, clienții care recurg la astfel de gesturi apelează și la poze pe care le folosesc, ulterior, să întărească reclamația pe care o înaintează comisarilor.
”Marea majoritate a consumatorilor sunt de vârste tinere, 20 de ani, poate puțin peste, care preferă să recurgă la niște metode mai puțin ortodoxe cu scopul de a nu plăti consumația. O cină, sau un prânz, în care merg la restaurant, consumă o jumătate sau o treime sau chiar trei sferturi din porția pe care au comandat-o, după care reclamă faptul că în farfuria lor au apărut diverse obiecte, fire de păr, o bucățică de unghie, o muscă, un vierme... Operatorul economic, pentru a încheia amiabil spețele pe care consumatorii le reclamă, rambursează contravaloarea acestor consumații”, a explicat Cornelia Galer, potrivit Antena 3 CNN.