Un taximetrist a „sechestrat” bagajul unui client şi l-a trimis să schimbe banii! "N-am să-ţi dau rest"
Publicat pe 14.05.2019 la 11:35 Actualizat pe 14.05.2019 la 11:48
Momentul în care taximetriştii vor avea de oferit rest corespunzător clienţilor, va fi unul memorabil pentru toată lumea. Nu cred că există persoană care să fi mers cu taxiul şi să nu fi auzit celebra replică: „n-am rest”.
Momentul în care taximetriştii vor avea rest corespunzător de oferit clienţilor, va fi unul memorabil pentru toată lumea. Nu cred că există persoană care să fi mers cu taxiul şi să nu fi auzit celebra replică: „n-am rest”.
O astfel de experienţă a trăit, astăzi, un bucureştean care s-a trezit că trebuie să-şi lase "amanet" bagajul şi să se ducă să schimbe o bancnotă de 50 de lei, deoarece taximetristul nu avea să-i dea rest de la 22 de lei. Ba chiar, şi-a permis să-i dea rest clientului, de la 30 de lei, ca să fie sumă rotundă şi treaba bună, pe distanţa .
Discuţiile au degenerat în momentul în care clientul a observat că nu o poate scoate la capăt cu taximetristul şi a fost nevoit să coboare şi să-i aducă acestuia fix 22 de lei.
"Voia să îmi dea doar 20 de lei rest la 50 de lei pe o cursă de 22 de lei pe motiv că nu are rest şi el nu umblă să schimbe. Avea hârtii de 10 lei, dar el nu dorea să fie păcălit cu 2 lei, dar era hotărât să mă păcălească pe mine cu 8 lei. Nu dorea să mă lase să iau bagajul aşa că a aşteptat 30 de minute până mi-am terminat eu treaba în zonă şi i-am adus fix 22 de lei", a declarat clientul pentru Observator.
M.C.