Utilizatorii Instagram ar putea să nu mai vadă dacă mesajele lor au fost citite. Aplicația testează o nouă funcție
Vești noi pentru persoanele care folosesc Instagram. Platforma testează o nouă funcție. Utilizatorii ar outea să nu mai vadă dacă mesajele lor trimise altor persoane au fost citite sau nu. Până în acest moment, aceasta funcție nu era posibilă dacă mesajul a fost citit deja o dată.
- Instagram testează o nouă funcție
- Ce se va întâmpla dacă va fi introdusă
Instagram a devenit una dintre cele mai folosite aplicații, mai ales de tineri. Având un număr atât de mare de utilizatori, se află într-o continuă schimbare. Nu doar în ceea ce privește felul în care arată sau în care sunt aranjate funcțiile, dar și cu privire la felul acestora.
O nouă funcție este testată în aceste momente, iar aceasta poate să aibă un impact major în ceea ce privește relațiile și comunicarea dintre oameni.
Utilizatorii Instagram ar putea să nu mai vadă dacă mesajele lor au fost citite
Mai exact, este vorba despre opțiunea de a dezactiva funcția care arată dacă mesajul a fost citit de persoana care l-a primit. Până în acest moment, persoanele care primesc un mesaj nou pe Instagram și îl accesează, expeditorul observă confirmarea că mesajul a fost citit. Ei bine, acest lucru ar putea să dispară în perioada imediat următoare.
Instagram ia în calcul să implementeze această funcție nouă, care poate fi accesată în zona de setări din aplicație. Tot ce trebuie să facă este să o dezactiveze, iar astfel vor putea să citească mesajele de la alte persoane în conversație, fără ca ele să primească o confirmare în acest sens.
Până acum, utilizatorii au căutat mai multe moduri prin care pot face acest lucru, inclusiv să își oprească Internetul sau să îl pună pe modul avion. Ei bine, această dorință ar putea să devină realitate dacă conducerea Instagram va accepta să o treacă de perioada de testare.
Platforma a introdus abonamente lunare
Atât Instagram, cât și Facebook au introdus abonamente lunare pentru toți utilizatorii. Acestea nu sunt obligatorii, însă oferă posibilitatea de a beneficia de un conținut fără reclame. Prețul pentru această facilitate este de 9.99 euro pentru site-urile web.
În ceea ce privește aplicațiile pentru smartphone-uri, prețul abonamentului crește la 13.99 euro lunar. În timp ce unii utilizatori au fost încântați de această schimbare, alții au refuzat să plătească.