Afacerea cu care un român a dat lovitura. Rețeta tradițională care l-a ajutat să se îmbogățească
Nu mai este un secret pentru nimeni faptul că tot mai mulți români dau lovitura în afaceri atât în România, cât și în străinătate. Ei bine, în acest caz vorbim și despre Mircea Ion, un român de 36 de ani, care a dat lovitura cu o afacere inedită în București. O rețetă tradițională l-a ajutat să se îmbogățească.
- Cu ce afacere a reușit un român să aibă profit în București
- O rețetă tradițională l-a ajutat să scoată bani frumoși
Mircea Ion a dat lovitura cu o afacere inedită în Capitală. Datorită unei rețete tradiționale, transmisă din generație în generație, românul a reușit să se îmbogățească. Iată ce afacere specială a adus pe piața din țara noastră!
Cu ce afacere a dat un român lovitura
Mircea Ion, românul în vârstă de 36 de ani, a dat lovitura în România cu afacerea cu turte, asemănate de unii cu langoșul unguresc. Scovergile de la „Scovergăria Micăi”, așa cum este numit localul românului, se bucură de un succes uriaș chiar în București.
Toată afacerea a început în anul 2014, moment în care bărbatul a investit în jur de 20.000 de euro în afacerea lui. Româmul spune că se afla pe stradă în momentul în care i-a venit ideea de a se lansa în afaceri.
„Am deschis Scovergăria Micăi în 2014. Am văzut că peste tot în ţară şi în Bucureşti sunt fast-fooduri cu mâncare orientală, cu shaorma, dar nimic românesc. M-am gândit cum să promovez, în regim de fast-food, un produs românesc cunoscut. Eram pe stradă în ziua în care mi-a venit ideea cu scovergile, am avut un declic”, a povestit românul, fondator al companiei, potrivit Business Magazin.
Scovergile l-au ajutat să se îmbogățească
Rețeta de scovergi folosită de Mircea Ion este cea a mamei sale care, la rândul său, a învățat-o de la mama sa. Nu a fost ușor să se lanseze, însă după câteva zile avea o mulțime de oameni care stăteau la coadă pentru a cumpăra scovergi.
„La început am angajat două persoane şi eu, împreună cu Mica, am produs primele scovergi. Aveam două geamuri, că aşa am plecat, cu două vitrine. Oamenii nu se opreau, iar maică-mea striga după ei şi după două zile, aveam la un moment dat cam 50 de oameni la coadă încontinuu”, a dezvăluit afaceristul.
Românul are planuri foarte mari pentru afacerea sa, astfel că acum pregătește deschiderea unei locații noi.
„Asta am avut în plan şi anul trecut, dar a venit pandemia. Pe noi ne-a prins după o lună în care reinvestisem 200.000 de euro în afacere și am cam aşteptat un pic anul ăsta, pentru că nu am ştiut încotro să o luăm. Acum urmează să mai facem încă un punct de lucru şi după aceea să francizăm”, a mai adăugat acesta.