De ce călătorii nu merg cu metroul din Drumul Taberei! Care sunt dezavantajele
După 8 ani de la începutul lucrărilor pentru Magistrala 5 de metrou, iată că în aceste momente călătorii nu sunt tocmai încâtanți de noul mijloc de transport în comun și preferă să nu meargă cu metroul din Drumul Taberei. Care sunt dezavanajele.
- Metroul din Drumul Taberei nu atrage călători
- Care sunt dezavantajele noii magistrale
Metroul din Drumul Taberei a fost inaugurat în 2020
Cu siguranță unul dintre cele mai așteptate proiecte ale Capitalei a fost inaugurarea noii magistrale de metrou care leagă Drumul Taberei de stația Eroilor.
Ei bine, dacă lucrările au început în 2012 și trebuiau să se termine în 2015, iată că acest lucru nu s-a întâmplat, iar deschiderea propriu zisă a Magistralei M5 s-a făcut abia pe 15 septembrie 2020.
În anul 2013 lucrările au fost stopate, din cauza lipsurilor de fonduri, însă iată că după ani buni în sfârșit totul s-a terminat, iar acum a devenit prima magistrală din București construită după Revoluție, restul celorlalte fiind făcute în perioada comunismului.
De ce călătorii nu merg cu metroul din Drumul Taberei! Care sunt dezavantajele
Deși la prima vedere mulți dintre locuitorii zonei Drumul Taberei, singura fără metrou, erau încântați, iată că în prezent cifrele nu arată deloc că pasagerii preferă să meargă cu acest mijloc de transport.
Potrivit Ziarul Financiar, magistrala are în medie 47.000 de călători în fiecare zi, în timp ce pe magistrala 3 care leagă Preciziei de Anghel Saligny sunt de 3-4 ori mai mulți.
Se pare că oamenii preferă în continuare să meargă cu transportul în comun de suprafață, asta deoarece mulți dintre locuitorii din Drumul Taberei spun că metroul nu leagă acest cartier de cel de business al Capitalei, cel mai populat cu clădiri de birouri, zona Pipera.
Pentru a se ajunge acolo, călătorii ar trebui să schimbe magistrala de două ori, o dată la Eroilor și Piața Unirii sau la Eroilor și Victoriei, aceste stații find foarte aglomerate și pierzând mult timp!