Prețul crăciuniței a crescut în acest an. Cât trebuie să plătească românii pentru floarea-simbol a sărbătorilor de iarnă
Crăciunița este nelipsită din casele oamenilor în perioada sărbătorilor de iarnă, devenind o adevărată tradiție. Însă, pentru că cererea este din ce în ce mai mare, și prețul acesteia a crescut considerabil, o dată cu inflația. Cât trebuie să plătească acum românii pentru a-și decora casele cu această floare.
- Crăciunița are un preț mai mare în acest an
- Cât trebuie să plătească românii pentru floarea-simbol al Crăciunului
Casele românilor sunt decorate în fiecare an cu cărciunița, floarea care simbolizează venirea Crăciunului. Însă, sărbătorile de iarnă din acest an vor fi mai costisitoare și din punctul de vedere al decorațiunilor, deoarece alături de brad, și prețul crăciuniței s-a majorat. Așadar, românii trebuie să cheltuie mai mulți bani pentru a-și decora casa și cu această floare, care reprezintă un simbol puternic al Crăciunului.
Prețul Crăciuniței a crescut în acest an
Inflația se simte și în cazul decorațiunilor de Crăciun în acest an în România, unde prețul crăciuniței este mai mare cu 25% decât cel de anul tecut. În timp ce în urmă cu un an oamenii plăteau pentru o astfel de floare aproximativ 15 lei, o crăciuniță de vinde în acest an cu prețul de 20 lei.
Cererea este din ce în ce mai mare, astfel că serele s-au pregătit riguros, în ciuda prețurilor cauze de inflația care a pus stăpânire pe țara noastră. Conform Observator.ro, serele primăriei au pregătit nu mai puțin de 7.000 de crăciunițe pentru acest an, crescute în condiții care să le ofere aspectul proaspăt și încântător al florilor roșii cu care îi cuceresc pe oameni
Ce semnifică crăciunița
Crăciunița este o tradiție de mulți ani, mai ales în România, fiind numită și Steaua Crăciunului. Importanța acestei flori se bazează pe câteva legende vechi, fiind originară din Mexic și America Centrală, iar dincolo de asta, completează perfect cu florile sale roșii, decorul festiv din casele oamenilor, acesta fiind și motivul pentru care este din ce în ce mai cumpărată.