TAROM, anunț important după ce numeroase zboruri au fost anulate! Cum își pot recupera oamenii banii. Unde trebuie trimise documentele și cererile de despăgubire
Reprezentanții TAROM au făcut un anunț de ultimă oră după ce mai multe zboruri au fost anulate. Ce trebuie să facă oamenii care vor să își recupereze banii. Află din rândurile de mai jos unde trebuie trimise documentele și cererile de despăgubire pentru data de 8 iulie.
- Anunț important al reprezentanților TAROM, după ce multe zboruri au fost anulate
- Cum își pot recupera oamenii banii
- Unde trebuie trimise documentele și cererile de despăgubire
În cursul zilei de azi, reprezentanţii companiei TAROM au anunţat că va fi creată o adresă de e-mail unde persoanele care au fost afectate de anularea zborurilor de ieri, 8 iulie, vor putea să trimită cererile şi documentele pentru a fi despăgubiți.
Cum își pot recupera oamenii banii, după ce mai multe zboruri TAROM au fost anulate
Prin intermediul unui comunicat, reprezentanții companiei TAROM au anunțat că s-au confruntat cu o situaţie fără precedent, și anume aceea de anulare a numeroase zboruri ca urmare a declaraţiilor individuale de inapt pentru zbor ale personalului navigant.
Pentru că numeroși pasageri au fost afectaţi de anularea zborurilor regulate, compania a oferit alternative pentru călători. Cei care vor să fie despăgubiți însă trebuie să știe detaliile din rândurile de mai jos.
"Pentru a facilita procesul de compensare al călătorilor afectaţi în urma anulării unor zboruri regulate în cursul zilei de 8 iulie, a fost creată o adresă de e-mail dedicată: despagubire8iulie@tarom.ro. Aici pasagerii pot transmite cererile şi documentele necesare în vederea obţinerii despăgubirilor, în conformitate cu Regulamentul EC 261/2004.", se arată în mesajul reprezentanților TAROM.
Așadar, pasagerii afectaţi de anulări de zbor pot trimite solicitarea de compensare la adresa de e-mail dedicată: despagubire8iulie@tarom.ro. , unde trebuie să transmită următoarele informaţii:
- Nume şi prenume pasager
- Număr de zbor
- Copia biletelor de călătorie şi codul rezervării
- Dacă este cazul, dovada plăţii pentru cheltuielile suplimentare privind cazarea, masa, transportul de la aeroport la unitatea de cazare şi de la unitatea de cazare la aeroport
- Modalitatea de compensare pentru care optează (bani / voucher electronic)
- Voucherul electronic poate fi utilizat pentru achiziţionarea de bilete TAROM emise pe zboruri operate TAROM (cu număr de zbor RO) în termen de un an de la data emiterii. Contravaloarea voucherului nu este rambursabilă.
Ce trebuie să facă pasagerii care vor opta pentru plata compensaţiei în bani
Pentru pasagerii care vor opta pentru plata compensaţiei în bani este necesar să transmită datele bancare în următorul format :
- Nume şi prenume beneficiar cont
- Denumirea băncii
- Sucursala
- Adresa băncii
- Iban
- Cod SWIFT/BIC
- Monedă cont
În final, reprezentanții companiei TAROM au ținut să își ceară scuze pasagerilor săi pentru tot disconfortul creat.
"Pentru informaţii suplimentare, pasagerii pot contacta centrul de suport TAROM la numerele de telefon: (004) 021 9978, (004) 0800500 131 (TelVerde), (004) 0371 529 000 sau pe oricare dintre adresele de email: contact@tarom.ro, rezervari@tarom.ro.", au mai transmis aceștia.