Testul IQ care te pune în dificultate. Poți identifica ceașca de cafea în cel mult 10 secunde? / FOTO
Așa cum te-am obișnuit, redacția Spynews.ro ți-a pregătit un nou test IQ, care să îți testeze concentrarea. Mai jos, vei găsi o imagine, dar printre aceste elemente se ascunde și o ceașcă de cafea, care nu poate fi observată ușor.
- Testul IQ care te pune în dificultate
- Găsește ceașca de cafea în cel mult 10 secunde
Testele IQ au rolul de a te pune în dificultate, așa cume ste și imaginea de mai jos, unde există mai multe elemente, printre care se află și o ceașcă de cafea, pe care trebuie să o găsești în cel mult 10 secunde.
Testul de atenție care te pune în dificultate
Testul IQ de astăzi reușește să pună în dificultate multă lume, asta pentru că, în general, atenția nu este concentrată doar asupra unui elemente, ci asupra imaginii de ansamblu, moment în care unele detalii pot să îți scape.
Deși, poate ai fi tentat să spui, în primă fază că nu există nicio cană în imaginea de mai jos, printre celelalte obiecte din cameră, se află și ceașca, pe care trebuie să o identifici în cel mult 10 secunde.
Găsește ceașca de cafea în cel mult 10 secunde
Dacă nu ai reușit, totuși, să îți dai seama unde se află ceașca de cafea, noi îți spunem unde ar fi trebuit să te uiți.
Pe raftul de jos, unde se află și o geantă mov închis, se află și cana de cafea, dar, cel mai probabil, ochiului i-a fost greu să o perceapă, asta pentru că modelul pantalonilor de pe bară seamănă cu nuanța ceștii de cafea.
Ideea testului de atenție de astăzi este să privești această imaginea, pentru că, atunci când atenția este focalizată pe un singur element, poți să le observi mult mai ușor și pe celalalte.
În schimb, atunci când te uiți privești imaginea ca ansamblu și nu „analizezi” fiecare element, este posibil ca timpul de 10 secunde să fie mult prea scurt și, cel mai probabil, să spui că nu o observi.
De aceea, se spune că dacă privești imaginea cu atenție, nu ai nevoie de maxim 10 secunde pentru a o găsi, căci o poți observa din primele 3 secunde.