Ce i-a scris Adrian Sînă lui Mark Zuckerberg după ce a anunțat schimbarea numelui Facebook în Meta. Comentariul a stârnit un val de reacții
Anunțul făcut aseară de către compania Facebook a luat pe toată lumea prin surprindere, mai ales pe utilizatorii înrăiți ai acestei platforme de socializare. Mark Zuckerberg a explicat că noul nume al companiei-mamă va fi Meta, însă cel al rețelei sociale pe care a înființat-o va rămâne Facebook. Pe lângă milioanele de oameni care au reacționat, a fost și Adrian Sînă, care a stârnit un val de reacții la comentariul său.
- Mark Zuckerberg a anunțat schimbarea numelui companiei Facebook
- Adrian Sînă a stârnit un val de reacții la comentariul său
Mii de utilizatori au fost asaltați de noua decizie pe care compania Facebook a luat-o, astfel că și-au arătat revolta în mai multe comentarii la postarea lui Mark Zuckerberg, după ce a declarat că a ales una dintre variantele speculate în ultimele zile.
Ce i-a scris Adrian Sînă lui Mark Zuckerberg după ce a anunțat schimbarea numelui Facebook în Meta. Comentariul a stârnit un val de reacții
Adrian Sînă nu s-a putut abține, după ce creatorul companiei Facebook, Mark Zuckerberg a postat pe pagina sa oficială faptul că a ales numele Meta pentru compania-mamă. Acesta a explicat pe înțelesul tuturor că reflectă dorința companiei de a se dezvolta dincolo de rețelele sociale și de a familiariza publicul cu metaversul.
Artistul a ținut să felicite această inițiativă, însă bineînțeles cu o notă ironică, care a stârnit amuzament în rândul a nici mai mulți, nici mai puțini, de 4.386 de utilizatori. Mai mult decât atât, acesta a adresat și o întrebare, în spirit de glumă, pe care doar cunoscători ai domeniului ar putea să o înțeleagă.
"Congrats! Meta or Sweet?", este comentariul lui Adrian Sînă care a amuzat mii de utilizatori.
De ce s-a ajuns la decizia de a se schimba numele companiei-mamă
Facebook a anunțat joi că și-a modificat numele în Meta, motivând că și-a schimbat strategia pentru a pune accentul pe dezvoltarea lumii sale virtuale, în condițiile în care principala sa rețea socială este în criză.
„De acum încolo, vom fi în primul rând metavers. Nu Facebook în primul rând”, a declarat Mark Zuckerberg în discursul susținut la conferința anuală a companiei.
Totodată, CEO-ul companiei a ținut să reamintească că rețeaua Facebook este una dintre cele mai mari și mai bine consolidate, care are miliarde de utilizatori. Această schimbare dorește să adune în platforma toate domeniile de lucru care prezintă un adevărat interes în viața de zi cu zi.
„Facebook este unul dintre cele mai utilizate produse din lume. Dar, din ce în ce mai mult, nu cuprinde tot ceea ce facem. În momentul de față, brandul nostru este prea strâns legat de un singur produs, încât nu poate reprezenta tot ceea ce facem”, a motivat CEO-ul companiei.