Mirela Vaida, probleme la întoarcerea în România: „E lacătul pe ușă, nu știi la cine să suni”. Prin ce situația neplăcută a trecut prezentatoarea de la Acces Direct
Mirela Vaida a plecat în Spania la finalul săptămânii trecute, acolo unde a avut de onorat niște evenimente în Valencia. Ieri, prezentatoarea de la Acces Direct s-a întors în România și spune că a trecut, din nou, printr-o situație neplăcută pe aeroport. Anul trecut, a fost nevoită să aștepte 13 ore din cauza aceleiași companii.
- Mirela Vaida, probleme la întoarcerea în România
- Prin ce situația neplăcută a trecut prezentatoarea de la Acces Direct
Mirela Vaida a plecat la finalul săptămânii trecute în Spania și a cântat pentru comunitatea de români de acolo. Prezentatoarea de la Acces Direct s-a întâlnit și cu niște persoane pe care nu le mai văzuse de ceva timp în Spania și se gândea că totul va decurge conform planului. Dor că, atunci când s-a întors în București, a aflat că este posibil ca unul dintre bagajele ei să fie rămas în Valencia, bagaj pentru care și plătise în plus.
Mirela Vaida, probleme la întoarcerea în România
Mirela Vaida a mai avut probleme cu aceeași companie și în urmă cu un an, atunci când a așteptat 13 ore în avion. În ultima perioadă, a apelat tot la serviciile companiei respective și spune că nu a avut probleme, până acum câteva zile, când s-a trezit că unul din bagajele ei nu a ajuns în România.
„Tocmai când mă pregăteam să laud compania, față de anul trecut când am stat în Bergamo 13 ore întârziere, anul acesta, ori de câte ori am călătorit cu ei au fost ceas și au plecat la timp și au ajuns la timp. Când mă pregăteam să îi laud și să dau Cezarului ce-i al Cezarului, ce credeți că s-a întâmplat? Am ajuns astăzi dimineață la ora 04.30 din Valencia, după ce am călătorit o noapte întreagă, fără să dorm, știți cum e pe avion, fără bagaj. Cică nu l-au urcat din Valencia. Bagaj de 23 de kilograme, pentru care mai și plătești în plus, pentru că nu te iartă companiile low cost”, a povestit Mirela Vaida, pe Instagram.
Prezentatoarea de la Acces Direct, revoltată din cauza companiei aeriene
Mirela Vaida a povestit că a încercat să afle ce s-a întâmplat cu bagajul ei, dar nu a avut succes. A fost pe la ghișee, dar cum era abia 04.30 dimineața, nu era nimeni și nici nu a avut un număr în aeroport la cine să sune.
„Îl predai la cală și nu ajunge la București. Stai dimineața pe la ghișee, pe la bagaje lost & found, nu e nimeni, nu îți răspunde nimeni, e lacătul pe ușă, nu știi la cine să suni, te trimit de la Ana la Caiafa, de la aeroport la companie. Unde o fi bagajul meu cine știe”, a mai spus prezentatoarea de la Acces Direct.