Pescobar, primele declarații după ce restaurantul lui a fost închis de inspectorii ANPC: „Trebuie să admit că...”. Cum explică neregulile grave
După ce astăzi inspectorii ANPC au pus lacătul pe ușa restaurantului său, Pescobar a făcut și primele declarații despre neregulile care s-au găsit. Paul Nicolau a explicat faptul că, într-adevăr, există anumite probleme pe care speră să le rezolve curând și că își așteaptă clienții la fel ca înainte.
- Pescobar, primele declarații după ce restaurantul lui a fost închis de inspectorii ANPC
- Cum explică neregulile grave
Nu este pentru prima dată când Pescobar are probleme cu inspectorii ANPC, după ce și în trecut au fost găsite nereguli grave. Iată că astăzi, după ce restaurantul a fost închis, Paul Nicolau a făcut primele declarații.
Pescobar neagă că ar fi fost probleme cu marfa
Una dintre neregulile găsite de inspectorii ANPC are legătura cu marfa, care era depozitată pe o alee a Parcului Herăstrău, în condiții care ar pune în pericol sănătatea clienților. Pescobar neagă că ar fi existat probleme cu marfa și spune că era bună de consum. Paul Nicolau subliniază că marfa nu a fost ținută la temperatura minimă recomandată.
„Sunt dator și doresc să ofer o explicație atât opiniei publice, cât și mass-mediei din România: Cu bucurie pot confirma că nu s-a găsit nicio marfă deteriorată; întregul lot era în perfectă stare pentru consum. Cu toate acestea, trebuie să admit că nu am reușit să menținem temperatura corespunzătoare pe parcursul celor 60 de minute de transport de la depozitul nostru din Giurgiu până la taverna noastră din Herăstrău”, se arată în mesajul postat pe Facebook Taverna Racilor Herăstrău.
„Pescobar: „Taverna noastră rămâne în continuare deschisă”
Afaceristul a precizat că va rezolva probleme alegată de temperatură, spunând că în fiecare zi, numeroși clienți trec pragul restaurantului și că le oferă oamenilor produse proaspete, la fel ca în trecut.
„Temperatura a scăzut la -6 grade Celsius în loc de optimul de -18 grade Celsius. Această abatere de la standarde a fost înregistrată de către ANPC, și, în consecință, au decis confiscarea mărfii. Pentru context, aș dori să subliniez că în fiecare zi, la taverna noastră din Herăstrău, avem privilegiul de a oferi spre vânzare între 1000 și 1500 de kilograme de pește și fructe de mare proaspete. Taverna noastră rămâne în continuare deschisă pentru a vă servi cu cele mai excepționale produse din România. Vă așteptăm cu brațele deschise”, se mai arată în mesajul publicat pe pagina de Facebook a restaurantului.