Puya se menține în topuri, chiar și în pandemie, însă nu cu muzica! Spre ce afacere s-a orientat artistul: „Ăsta e spiritul” / FOTO
Puya s-a reorientat în timpul pandemiei, și pe lângă numeroasele proiecte muzicale, artistul și-a lansat și o linie personalizată de...măști de protecție. Rapper-ul nu consideră afacerea ca fiind o sursă consistentă de venit, însă nevoia oamenilor de obiecte care să le mențină moralul ridicat este mare.
- Puya și-a deschis o nouă afacere în timpul pandemiei
- Cântărețul și-a lansat propria linie de măști de protecție
Puya este una dintre vedetele care și-a creat propria linie de obiecte vestimentare, începând cu simple tricouri personalizate. S-a adaptat însă nevoilor actuale și a reușit să scoată la vânzare măști de protecție care pot fi purtate în mod repetat, după spălare.
Puya și-a deschis propria afacere, în plină pandemie
Brandul său, numit sugestiv „MAIDANEZ”, după numele celebrei sale melodii, a fost ales cu un motiv, tocmai pentru a demonsta că oamenii liberi sunt cei mai descurcăreți, fiind propriul lor stâpân, indiferent de situație.
„MAIDANEZ e câinele ăla pe care oricât ai încerca, nu îl poți dresa... E ăla de nu primește vaccinuri, nu mănâncă sănătos și trăiește bine-mersi. E unul dintre cele mai îndrăgite rase din România… Seamănă cu noi, cumva. Obișnuiți din comunism să facem dintr-o pulpă de pui trei feluri de mâncare, să nu ne plângem de cald sau de frig și să ne descurcăm chiar și atunci când nu avem bani. Probabil ăsta e spiritul MAIDANEZ. Ca și melodia - Nu execut când zici culcaaat...Primim din ce în ce mai multe comenzi și sunt sigur că e degeaba. La noi dresajul nu prea a mers niciodată, de fapt. Unii spun că suntem necivilizați sau chiar țărani… la noi, ca la nimeni etc... MAIDANEZII găsesc mereu o cale”, a declarat Puya pentru protv.ro.