Câți bani cheltuie Regina Elisabeta a Marii Britanii pe cadourile de Crăciun, în fiecare an. Suma este fabuloasă
Se apropie Crăciunul, iar Regina Elisabeta a II-a a Marii Britanii urmează să ofere cadouri, potrivit tradiției, atât familiei, cât și angajaților. Mai exact, 620 de persoane vor primi daruri. Ne putem imagina deja, suma fabuloasă care este cheltuită, în fiecare an.
- Ce sumă de bani cheltuie Regina Marii Britanii pentru cadourile de Crăciun.
- Care sunt darurile pe care le primește fiecare angajat.
- Pe lista familiei regale se află 620 de persoane.
Crăciunul este o perioadă magică pentru toată lumea. Din acest motiv, Regina Elisabeta a II-a a Marii Britanii are grijă ca, în fiecare an, pe lângă familie, să își răsplătească angajații cu cadouri, așa cum se cuvine. Pe lista sa de cadouri sunt 620 de persoane. Așadar, ne putem da seama că și cheltuielile sunt foarte ridicate.
Câți bani dă Regina pe cadourile de Crăciun
Regina acordă aproape 40.000 de dolari anual, pe cadourile de Crăciun pentru personal și familie.
Suverana dă, de obicei, tuturor cam aceleași cadouri, simbolice, pe care nu le alege ea însăși.
După cum scrie tabloidul The Sun, Regina Elisabeta a II-a cumpără 620 cadouri de Crăciun pentru personal și familie în fiecare an, cheltuind aproximativ 30.000 de lire sterline (aproximativ 39.000 de dolari).
Regina nu selectează cadouri personalizate pentru fiecare individ de pe lista ei, cu siguranță nu ar avea timpul necesar de a face acest lucru. În schimb, un asistent regal a declarat pentru sursa citată:
„Cadourile sunt de obicei un simbol: carte sau o mică bucată de porțelan din magazinul de cadouri al Palatului, iar în majoritatea anilor le dă o mică budincă de Crăciun și într-o cutie”.
Primirea cadourilor pare a fi o afacere destul de formală. Conform spuselor asistentului, personalul este îndrumat de către maestrul adjunct al gospodăriei să se adune într-una din marile camere de stat ale Palatului Buckingham.
„Aici ne adunăm pentru a primi un cadou împachetat de la Regină și ea spune câteva cuvinte fiecăreia dintre ele - de obicei ceva de genul:„Vă mulțumesc mult pentru tot ajutorul acordat în timpul anului ”, urmat de„ Crăciun fericit !”. ”, a mai declarata asistentul.
El a explicat și ce se întâmplă în cazul în care angajații nu se pot prezenta pentru primirea darurilor. Nu, nu rămân fără ele.
„Dacă personalul nu poate fi acolo în zilele specificate - poate fi un ghillie care lucrează la Balmoral, de exemplu - gospodăria se asigură că este trimisă la ei, împreună cu un card de la H&M.”, a povestit sursa.