Homepage » Beauty & Lifestyle » Băutura faimoasă care ne poate ajuta să trăim mai mult. Ce cantitate trebuie să consumi zilnic

Băutura faimoasă care ne poate ajuta să trăim mai mult. Ce cantitate trebuie să consumi zilnic

Publicat pe 15.11.2022 la 10:09 Actualizat pe 15.11.2022 la 10:09

Cu siguranță că și tu o consumi, dar nu știai de beneficiile pe care le are. Această băutură ne poate prelungi viața și are mai o mulțime de nutrienți care fac bine organismului. Iată despre ce este vorba.

Băutura faimoasă care ne poate ajuta să trăim mai mult. Ce cantitate trebuie să consumi zilnic

Ce băutură să ajută să trăim mai mult

Facebook

  • Care este băutura care ne ajută să trăim mai mult
  • Ce beneficii are această băutură

Există o băutură foarte cunoscută care ne ajută să trăim mai mult. Poate că nici nu te așteptai la beneficiile pe care le are.

Este una dintre cele mai consumate băuturi care există, mai ales dimineața, înainte de a pleca spre serviciu. De multe ori luăm pauze pentru a o consuma, iar gustul este delicios.

Dacă nu v-ați dat seama este vorba despre cafea. Există milioane de consumatori pe tot globul și nimeni nu știe câteva lucruri importante despre aceasta. Cine consumă două sau trei cești de cafea pe zi va avea un risc mai scăzut de deces timpului sau de a dezvolta boli de inimă.

De ce se consumă cafea

Mai multe studii au arătat cât de importantă este cafeaua în procesele de zi cu zi, astfel că participanții s-au bucurat de rezultate foarte bune. În acest fel, viața ne poate fi prelungită cu doar o ceașcă de cafea pe zi.

"Cafeaua a fost asociată cu reducerea bolilor cardiovasculare și a decesului din orice cauză. Cofeina este cel mai cunoscut component, dar băutura conține peste 100 de componente biologic active. Este probabil ca ingredientele fără cofeină să fie cele 'responsabile' pentru relația dintre consumul de cafea, bolile cardiovasculare și supraviețuire", a declarat Profesorul Peter Kistler de la Baker Heart and Diabetes Research Institute din Melbourne.

Alte beneficii ale cafelei

Cafeaua are și multe beneficii, pe lângă un gust desăvârșit. Un studiu efectuat pe britanici arată că participanții ce au consumat între 2,5 și 4 cești de cafea au avut rezultate foarte bune. Riscul de deces la diminuat cu 29%.

Boabele conțin antioxidanți și ajută organismul să elimine moleculele periculoase din organism care pot declanșa numeroase boli.

Persoanele care au băut o singură cană de cafea sunt mai puțin predispuși la boli cardiace sau cancer. Specialiștii recomandă să nu depășim 400 de miligrame de cafeină zilnic, adică echivalentul a cinci cești de cafea.

În articolul
Băutura faimoasă care ne poate ajuta să trăim mai mult. Ce cantitate trebuie să consumi zilnic
:
Google News SpyNews.roPuteți urmări știrile SpyNews.ro și pe Google News
Share pe Facebook Share pe Whatsapp
Știri
Mihaela Borcea, în doliu! A murit tatăl ei: "S-a oprit o parte din lumea mea…”
Showbiz intern • la 14:41
Mihaela Borcea, în doliu! A murit tatăl ei: "S-a oprit o parte din lumea mea…”
  • A murit tatăl Mihaelei Borcea
  • Mesajul sfâșietor al fostei soții a lui Cristi Borcea
Alina Pușcaș a vorbit despre alergiile cu care se confruntă. Prezentatoarea a trecut prin clipe de coșmar: "Am avut o criză..."
Emisiuni TV • la 14:12
Alina Pușcaș a vorbit despre alergiile cu care se confruntă. Prezentatoarea a trecut prin clipe de coșmar: "Am avut o criză..."
  • Alina Pușcaș, dezvăluiri despre o perioadă grea din viața ei
  • A ajuns de urgență la medic
Iasmina Hill, interviu rar despre întoarcerea în România! Ce a dezvăluit vedeta despre soțul milionar
Emisiuni TV • la 13:32
Iasmina Hill, interviu rar despre întoarcerea în România! Ce a dezvăluit vedeta despre soțul milionar
  • Iasmina Hill a revenit acasă
  • Cum i se pare vedetei viața din România
(P) 10 parfumuri bărbătești ideale pentru sezonul cald
Beauty & Lifestyle • la 13:13
(P) 10 parfumuri bărbătești ideale pentru sezonul cald
  • Cele mai potrivite parfumuri de vară pentru bărbați
  • La ce trebuie să sporești atenția atunci când vrei un parfum pentru sezonul cald
VEZI MAI MULT
Recomandări
Satul în care "nimeni nu moare". Secretul localnicilor care ajung la 100 de ani
recomandare pe observatornews.ro
Satul în care "nimeni nu moare". Secretul localnicilor care ajung la 100 de ani
Satul în care "nimeni nu moare". Secretul localnicilor care ajung la 100 de ani
recomandare pe observatornews.ro
Satul în care "nimeni nu moare". Secretul localnicilor care ajung la 100 de ani
"Să nu fie vreun rechin ceva!" Turiștii din Costinești, scenarii demne de filme la vederea dronei
recomandare pe observatornews.ro
"Să nu fie vreun rechin ceva!" Turiștii din Costinești, scenarii demne de filme la vederea dronei
O vedetă uriașă a recreat cel mai cunoscut meme din online! Cum a reacționat iubita?
recomandare pe as.ro
O vedetă uriașă a recreat cel mai cunoscut meme din online! Cum a reacționat iubita?
ANNA tună și fulgeră! Halucinant ce a putut să spună amanta pensionarului MApN care i-a scris numele pe o stâncă: Să ardă în iad...
Romania TV
ANNA tună și fulgeră! Halucinant ce a putut să spună amanta pensionarului MApN care i-a scris numele pe o stâncă: Să ardă în iad...
Români, mare atenție! Mesajul de ULTIM MOMENT venit de la MAE! Pericolul este foarte mare!
Romania TV
Români, mare atenție! Mesajul de ULTIM MOMENT venit de la MAE! Pericolul este foarte mare!
Ce audiențe a făcut Denise Rifai cu emisiunea „Furnicuțele”
recomandare pe antena3.ro
Ce audiențe a făcut Denise Rifai cu emisiunea „Furnicuțele”
O femeie care a cumpărat dintr-un second-hand o rochie cu „ceva mărunțiș” a rămas mută de uimire când i-a văzut, mai târziu, eticheta
recomandare pe antena3.ro
O femeie care a cumpărat dintr-un second-hand o rochie cu „ceva mărunțiș” a rămas mută de uimire când i-a văzut, mai târziu, eticheta
Europa intră sub al cincilea „dom de căldură” al verii, iar Super El Niño prinde forță. Prognoza pentru lunile următoare
recomandare pe antena3.ro
Europa intră sub al cincilea „dom de căldură” al verii, iar Super El Niño prinde forță. Prognoza pentru lunile următoare
Oprirea Reactorului 2 de la Cernavodă, însoțită de noroc chior: scade consumul cu exact cât produce unitatea
recomandare pe Jurnalul.ro
Oprirea Reactorului 2 de la Cernavodă, însoțită de noroc chior: scade consumul cu exact cât produce unitatea
Cum arată azi Cerasela de la Insula Iubirii! Imagini cu ea în ipostaza de mamă
recomandare pe a1.ro
Cum arată azi Cerasela de la Insula Iubirii! Imagini cu ea în ipostaza de mamă
Close