Netflix aduce noi schimbări. Platforma își modifică prețurile la abonamente pentru varianta cu reclame
Publicat pe 27.08.2022 la 16:50 Actualizat pe 27.08.2022 la 16:50
Netflix aduce noi schimbări. Filmele și serialele de pe platforma de streaming puteau fi utilizate, până acum, fară întrerupere. Însă, aceasta are în plan introducerea reclamelor. Așadar, singura modalitate pentru a viziona serialele și filmele preferate este să plătiti puțin mai mult față de prețul pe care îl dădeați până în prezent.
- Netflix face schimbări
- Ce presupune noul abonament
Cât va costa abonamentul Netflix cu reclame
În prezent, platforma de streaming nu a confirmat informațiile legate de prețul abonamentelor. Însă, specialiștii susțin că nu va exista o singură versiune Netflix cu reclame, ci câte una care va corespunde cu fiecare dintre cele trei abonamente disponibile pe care platforma le deține.
În Statele Unite ale Americii, viitoarele versiuni de abonamente ale platformei Netflix cu reclamă vor costa între 7 și 9 dolari. Aceasta ar urma să afișeze în jur de patru minute de publicitate pe oră. Reclamele vor fi încadrate la începutul și jumătatea conținutului. Filmele și serialele pentru copii și unele dintre filmele și serialele originale Netflix, nu vor conține reclame.
Netflix s-a lansat în România la același preț la care era disponibil și în SUA la acea vreme. Însă, prețul viitoarelor versiuni cu reclame ar putea fi același și în alte piețe, inclusiv țara noastră. Noile abonamente ar putea fi lansate chiar anul acesta în unele țări. Până în acest moment, platforma nu a vorbit despre un preț final al abonamentelor viitoare.
Ce presupun noile abonamentele Netflix
Există deja surse care susțin că viitorul abonament cu reclamă Netflix nu va permite descărcarea de conţinut pentru vizionare offline. Acesta este si motivul pentru care reclamele nu pot fi introduse fără acces la internet, așa că abonamentul nu ar mai avea niciun fel de eficienţă dacă utilizatorii şi-ar descărca offline filmele şi serialele favorite şi s-ar uita la ele fără reclame.
Utilizatorii Netflix nu par încântați de noile schimbări ale platformei. În urma acesteia, compania a pierdut în ultimul trimestru aproape 1 milion de abonați. Veniturile sunt în scădere, iar Netflix caută diferite moduri de monetizare. Una dintre acestea este dispariția account sharing-ului.