3 Soluţii optime pentru vizibilitatea unui stand expozițional
Publicat pe 20.03.2019 la 22:07 Actualizat pe 20.03.2019 la 22:07
Participarea la un târg expozițional are ca și scop creșterea vânzărilor și captarea atenției publicului țintă. Pentru că târgurile sunt ocazii excelente pentru promovare, mai jos îți spunem și câteva soluții pentru vizibilitatea stand-ului!
Participarea la un târg expozițional are ca și scop creșterea vânzărilor și captarea atenției publicului țintă. Pentru că târgurile sunt ocazii excelente pentru promovare, mai jos îți spunem și câteva soluții pentru vizibilitatea stand-ului!
3 Soluții ideale pentru a te face vizibil la un târg expozițional
Companiile în căutare de clienți participă activ la o serie de târguri de profil, pentru a-și face reclamă și pentru a reuși să pună bazele unui parteneriat durabil și avantajos. Din fericire, târgurile expoziționale sunt locațiile perfecte pentru promovare, dar pentru a atrage cât mai mult atenția asupra business-ului și produselor tale este important să ții cont de câteva aspecte. Standul este cel mai important punct de atracție, așa că iată câteva detalii importante pe care trebuie să le ai în vedere!
Un stand atractiv si de interes. Un stand reprezentativ brand-ului te va ajuta să le comunici mult mai ușor clienților cu ce se ocupă firma ta și care sunt soluțiile pe care le oferi. Îți vei crește vizibilitatea dacă vei alege un banner, un roll-up de mari dimensiuni ori un spider prin care sa evidențiezi noțiunile de bază. Toate materialele de promovare trebuie să fie alese într-o manieră cât mai creativă pentru a transmite cu exactitate potențialilor clienti un mesaj ușor de înțeles.
Standul trebuie să reflecte câteva dintre elementele brand-ului, așa că în funcție de profilul afacerii tale, decoreaza-l cu obiecte și mesaje care i-ar putea face curioși pe vizitatori.
Desk textil. Este un sistem expozițional modular, cu o structură stabilă din profil de aluminiu, care poate fi ușor demontat la nevoie. Desk textil este un sistem ergonomic ușor și rezistent care aduce un plus de eleganță standului de prezentare datorită blatului din MDF și printului ce sta tensionat pe acesta. Se face foarte ușor remarcat față de alte sisteme expoziționale și este ideal pentru orice târg, expoziție, promoție sau eveniment. Se instalează foarte ușor, în doar câteva minute și nu are nevoie de unelte speciale.
Materiale promoționale utile. Oamenii te vor ține mult mai ușor minte dacă le vei dărui ceva. În schimbul vizitei la standul tău, oferă-le materiale personalizate cu logo-ul și denumirea companiei și cu serviciile pe care îți dorești să le faci cunoscute. Încearcă să îți adaptezi materialele promoționale în funcție de locația și specificul evenimentului. În felul acesta afacerea ta va fi cu mult mai apreciată. Un exemplu de material promoțional util ar putea fi sacoșele personalizate din material textil. Acestea sunt rezistente și durabile, iar participanții la eveniment vor fi încântați de cadou.
Pe lângă cele trei soluții utile pentru vizibilitatea brand-ului, nu uita că oamenii pe care îi alegi pentru promovarea afacerii tale sunt extrem de importanți. Alege întotdeauna persoane sociabile, care sunt instruite în domeniu și care pot să influențeze în mod pozitiv percepția asupra afacerii tale. Spiritul de echipă, cât și detaliile vizibile precum, ecusoanele, tricourile personalizate purtate de fiecare membru te vor ajuta să faci o primă impresie bună într-un spațiu competitiv cum este un târg expozițional.
Târgurile, indiferent de domeniu, sunt o soluție optimă pentru prezentarea unor servicii ori produse, care se adresează unui public variat. Participarea în cadrul unui târg expozițional trebuie să respecte câteva reguli esențiale, iar un stand atractiv, un desk textil și o echipă proactivă, te vor ajuta să obții rezultatele pe care ți le dorești.