Cizmele roșii, noul trend viral în materie de modă. Cât costă o astfel de pereche
De Oana Vacarusi.
Publicat pe 10.02.2023 la 20:35
Actualizat pe 10.02.2023 la 20:35
Dacă nu ați auzit niciodată de MSCHF, trebuie să știți că sunt mari șanse să fi văzut în trecut, măcar o dată, adidașii ciudați, creați de ei și diversele concepte de artă. Cea mai recentă lansare virală a companiei este „Big Red Boot”, care va fi pusă în vânzare pe 16 februarie. Cât costă o astfel de pereche.
- Cizmele roșii mari de la MSCHF, lansate pe 16 februarie, au luat cu asalt rețelele sociale
- Încălțările seamănă cu pantofii văzuți la personajele din desenele animate
- MSCHF, fondată în 2016, este cunoscută pentru crearea de concepte de artă
- Cât costă o astfel de pereche
Pe TikTok, un videoclip în care este ilustrat un stil ce include cizmele roşii, a depășit până acum trei milioane de vizualizări și peste o jumătate de milion de like-uri în numai 24 de ore. Încălțările seamănă cu pantofii văzuți la personajele din desenele animate ca Astro Boy sau Boots din Dora The Explorer.
Cizmele roșii, noul trend viral în materie de modă
Într-un comunicat care descrie cizmele, MSCHF a spus că acestea au fost fabricate din carcasă TPUrubber, spumă EVA, „Roșu” și „Mare”. MSCHF numește acești pantofi „Cizme de desene animate pentru o lume 3D cool”. Lansarea notează: „Dacă lovești pe cineva cu aceste cizme, vor face BOING!”
Cea mai recentă lansare virală a companiei este „Big Red Boot” și va fi pusă în vânzare pe 16 februarie pentru 350 de dolari. În același timp, prețurile pe un site celebru de încălțăminte sunt deja cu mult peste 1.000 de dolari.
MSCHF a fost fondată de CEO-ul Gabriel Whaley, un fost angajat BuzzFeed, în 2016. Cea mai recentă lansare de la MSCHF este sincronizată cu Săptămâna Modei din New York, iar modelul Sarah Snyder apare într-o ședință foto, purtând cizmele în diferite locuri din oraș.
Aceste cizme ne amintesc de paltoanele extrem de umflate, accesoriile precum poșeta minusculă a lui Jacquemus, dar și de geanta de gunoi de 1.795 USD a brandului Balenciaga.
„Perspectiva noastră este că totul este amuzant într-un fel nihilist”, a spus Whaley pentru Insider într-un interviu din 2021. "Nu suntem aici pentru a face lumea un loc mai bun. Luăm în considerare cât de nasol este totul."
Multe dintre lucrările de artă și versiunile anterioare ale mărcii au devenit, de asemenea, virale. În 2019, MSCHF a lansat Air Max 97, „pantofii lui Isus”, despre care compania a spus că erau umpluți cu 60 cc de apă sfințită provenită din râul Iordan.