Lora şi Ionuţ Ghenu, tensiuni în competiţie. Cum şi-au testat cei doi iubirea în "Asia Express"
Publicat pe 19.01.2018 la 11:00 Actualizat pe 19.01.2018 la 11:20
Lora și Ionuţ Ghenu au declarat încă de la început că "Asia Express" este un proiect pe care l-au acceptat imediat, tocmai pentru că își doreau să ia rucsacul în spate și să plece prin lume în căutare de aventură și lucruri noi.
Lora și Ionuţ Ghenu au declarat încă de la început că "Asia Express" este un proiect pe care
l-au acceptat imediat, tocmai pentru că își doreau să ia rucsacul în spate și să plece prin lume în căutare de aventură și lucruri noi.
Show-ul ce urmează a fi difuzat în această primăvară la Antena 1 s-a dovedit a fi mult mai dur decât se așteptau, o adevărată încercare pentru relația lor. Aflați într-o competiție contracronometru, fiind nevoiți să trăiască în condiții foarte grele, cu numai un Euro pe zi, tensiunile nu au întârziat să apară.
Dincolo de un reality show, "Asia Express" este o probă psihologică care poate fi trecută doar de cei care au o legătură foarte bine sudată. Este, de asemenea, o experiență care schimbă percepții și oferă o viziune nouă asupra vieții. Veniți hotarâți să căștige și cu un chef nebun de aventură, Lora și iubitul ei s-au folosit la maximum de momentele de tandrețe pentru a depăși situațiile dificile, situațiile conflictuale care sunt atât de dese într-o experiență de genul acesta.
"Asia Express" este călătoria și experienţa vieții pentru toate perechile care îi acceptă provocarea. Fără scenarii, fără situații premeditate, fără locuri special amenajate, formatul
oferă aventură pură. 14 vedete au de parcurs un traseu de aproape 5000 de km, în zone dificile
din Vietnam, Laos, Cambodgia și Thailanda, având la dispoziție un singur dolar pe zi. Cu ce se
deplasează, ce mănâncă, unde reușesc să doarmă sunt lucruri care vor depinde numai și numai de ei, de abilitățile și norocul lor.
Formatul emisiunii a fost prima oară realizat în anul 2004. De atunci şi pânã în prezent au
fost produse 40 de sezoane difuzate în peste 15 ţãri (Franţa, Belgia, Germania, Italia, Spania,
Columbia sau Olanda) şi au fost puse la dispoziţia participanţilor 10 rute diferite. În 2016 şi-a
câştigat titlul de cel mai urmărit show de divertisment din Columbia, iar în 2015 a fost un adevărat fenomen la nivel de social media în Spania şi Italia, fiind show-ul care a generat cele
mai multe tweet-uri.
Dacă ţi-a plăcut articolul, te așteptăm și pe pagina de Facebook. Avem și Instagram. Ne poți da follow aici.