Afacerea cu care Ionela şi Darius au dat lovitura în Franţa. Cei doi au renunțat la cariera din poliție: „Nici nu ne-am imaginat vreodată asta”
De Oana Vacarusi.
Publicat pe 15.05.2023 la 21:39
Actualizat pe 15.05.2023 la 21:39
Tot mai mulți români se bucură de afaceri de succes însă nu în țara lor, ci peste hotare. Astăzi vă vom prezenta povestea Ionelei și a lui Darius, doi foști polițiști, care au renunțat la cariera pe care o aveau în România și au devenit antreprenori în Franța.
- Doi foşti poliţişti au devenit proprietarii unei afaceri de succes în Franţa
- Businessul cu care Ionela şi Darius au dat lovitura
A trecut mai bine de un deceniu de când Ionela şi Darius au luat decizia de a renunța la job-urile pe care le aveau în România pentru a pleca la muncă peste hotare. Cei doi soți, în vârstă de 39 și 35 de ani, care erau polițiști, au decis să lase uniforma și să meargă să muncească în agricultură, în Franța.
Doi foşti poliţişti au devenit proprietarii unei afaceri de succes în Franţa
Ionela și Darius sunt dovada clară că dacă îți dorești un lucru, acesta poate fi realizat. Ce doi soți, care au renunțat la cariera din Poliție pe care o aveau în România, pentru a merge la muncă în Franța, au devenit proprietarii unei afaceri de succes. Cum a fost posibil?
Ei bine, antena3.ro scrie că aceștia s-au fost angajat ca fermieri pe o moşie din Vallet, în inima regiunii viticole Nantes, în apropiere de locul unde se stabiliseră. După nouă ani de muncă, proprietarii moșiei le-au propus lor să preia afacerea pentru că niciunul din copii lor nu voiau să ducă această tradiție mai departe, iar cei doi proprietari doreau să se pensioneze.
Așadar, în luna octombrie a anului 2022, cei doi români au devenit oficial proprietarii unei crame de 45 de hectare în La Chapelle-Heulin.
Cine e Claudia Hărăbor, femeia din România care a investit 200 de euro într-o afacere, iar acum scoate zeci de mii
Claudia Hărăbor este românca de succes care a reușit să dea lovitura în afaceri cu numai 200 de euro investiți. Business-ul ei are o cifră de afaceri de aproximativ 19.000 de euro şi este într-o continuă creştere.
„CMOOD este un brand românesc înfiinţat în 2014 care îşi propune genţi minimaliste, cu accent modern adus de accesorii aurii sau argintii, de barete mixte scurte şi lungi, oferind posibilitatea de a personaliza produsele deoarece eu m-am lovit întotdeauna de această variantă de a-mi personaliza geanta şi am dorit să creez şi variante care pot fi purtate atât ziua, cât şi seara.(...), a mărturisit românca, potrivit zf.ro.