Afacerea cu care o româncă a dat lovitura. A investit 200 de euro, acum scoate zeci de mii!
Publicat pe 14.09.2022 la 23:38 Actualizat pe 14.09.2022 la 23:38
Tot mai mulți români dau lovitura în afaceri. Este și cazul unei românce pe nume Claudia Hărăbor, care inițial a investit doar 200 de euro, iar acum scoate zeci de mii. Antreprenoarea se bucură în prezent de un mare succes!
- Cu ce afacere a dat o româncă lovitura
- Antreprenoarea își dorește să se extindă și în străinătate
Cu o investiție de 200 de euro, Claudia Hărăbor a pus bazele unei afaceri inedite cu care a dat lovitura, iar acum scoate zeci de mii de euro. Românca își dorește acum să se extindă și în străinătate, căci în România are un mare succes.
Cu ce afacere a dat o româncă lovitura
Antreprenoarea Claudia Hărăbor a dezvăluit faptul că anul trecut, cifra de afaceri a business-ului ei a ajuns la aproximativ 19.000 de euro, adică aproximativ 95.000 de lei şi este într-o continuă creştere. Românca vinde un singur produs cu până la 550 de lei.
Antreprenoarea a inventat un brand în urmă cu opt ani, brand care produce genţi din piele, rafie şi răchită, într-un atelier din București. Aceasta a avut o idee inedită, unică în lume, astfel că gențile pe care le face pot fi personalizate, iar fiecare clientă își poate alege culoarea, accesoriile sau tipul de piele. Preţurile pentru un singur produs pornesc de la 370 de lei şi ajung până la 550 de lei.
„CMOOD este un brand românesc înfiinţat în 2014 care îşi propune genţi minimaliste, cu accent modern adus de accesorii aurii sau argintii, de barete mixte scurte şi lungi, oferind posibilitatea de a personaliza produsele deoarece eu m-am lovit întotdeauna de această variantă de a-mi personaliza geanta şi am dorit să creez şi variante care pot fi purtate atât ziua, cât şi seara.
Mi-am dorit ca genţile să fie relativ simple, versatile. Clientele mele m-au întrebat mereu dacă diverse genţi pot fi purtate atât pe timp de zi, cât şi seara, la un eveniment.
Asta mi-am propus să duc cu aceste genţi – versatilitate. Dacă voi continua cu aceeaşi creştere de până acum, îmi propun să mă extind şi internaţional în următorii trei ani”, a mărturisit românca, potrivit zf.ro.
Antreprenoarea își dorește să se extindă
Pe de o altă parte, Claudia Hărăbor a precizat că și-a propus să creeze și genți pictate manual, lucrând cu materiale inspirate din natură, precum răchita sau rafia. Gențile ei se vând doar în mediul online și ajung la client în aproximativ 8-10 zile lucrătoare. Sub acest brand de lux, gențile se vând aproximativ 60-70 de produse pe lună.
De asemenea, românca a precizat că are în plan pentru următorii trei ani să se extindă și în străinătate cu afacerea ei. Ea își dorește ca pentru următoarea perioadă să lanseze noi colecții de genți și huse pentru laptop.
„Toamna aceasta vrem să lansăm o colecţie de genţi şi huse pentru laptop. Clientele lucrează remote din oraş şi îşi doresc o geantă pentru laptop altfel decât cea clasică”, a declarat Claudia Hărăbor, absolventă de Sociologie, pasionată de styling vestimentar.
Citește și: Afacerea cu care Patrizia Paglieri vrea să dea lovitura în România. Ce și-a deschis împreună cu fiul ei