Unde trebuie să faci plângere dacă ai întâmpinat probleme cu compania aeriană Wizz Air. Cetăţenii români pot depune sesizări
Publicat pe 03.08.2023 la 14:58 Actualizat pe 03.08.2023 la 14:58
Ultimele luni i-au adus la disperare pe majoritatea turiștilor care au apelat la deplasarea în vacanță cu avionul. Cele mai multe pesoane au întâmpinat probleme serioase cu zborul, ajungând chiar la anularea acestuia. Așa se întâmplă și în cazul Wizz Air, una dintre cele mai cunoscute linii de zboruri de la noi din țară. Unde trebuie să faci plângere dacă ai întâmpinat probleme cu compania aeriană Wizz Air.
- Dacă ai întâmpinat probleme cu Wizz Air poți face plângere
- ANPC nu poate interveni
Știm bine că nu puține sunt situațiile în care cursele de avion pot întârzia sau pot fi anulate. Ei bine, foarte mulți se întreabă ce pot face dacă trec printr-o astfel de situație. Compania aeriană de zbor, Wizz Air a venit cu o serie de clarificări pentru pasageri.
Dacă ai întâmpinat probleme cu Wizz Air poți face plângere
Acum, dacă ai întâmpinat probleme cu compania aeriană Wizz Air poți face plângere. Aici poți face acest lucru.
Mai exact, cetăţenii români pot depune sesizări pe site-ul Centrului European al Consumatorilor România pentru rezolvarea problemelor cu compania aeriană Wizz Air. Acesta este anunțul de joi al Ministerul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului (MEAT).
"Acest site este pus la dispoziţia consumatorilor români de Uniunea Europenă, pentru rezolvarea problemelor şi recuperarea prejudiciilor. Este important de reţinut că Protecţia Consumatorului - ANPC nu poate interveni şi nu poate aplica amenzi în acest caz, deoarece Wizz Air nu are reprezentanţă în România", se menţionează într-un comunicat postat pe pagina de Facebook a Ministerului Economiei.
ANPC nu poate interveni în acest caz
Mai mult decât atât, conform comunicatului postat pe pagină de Facebook a Ministerului Economiei, cetăţenii români pot sesiza Centrul European al Consumatorilor România atunci când întâmpină probleme, vor să ştie ce drepturi au în timpul unor călătorii în alt stat European şi vor să depună o plângere împotriva unei companii europene.
Totodată, ministrul Economiei, Ştefan-Radu Oprea, a vorbit la finalul lunii trecute despre o serie de subiecte de interes pentru ţara noastră. Printre acestea s-au sesizat şi întârzierile sau anulările de zboruri ale companiei aeriene Wizz Air.